Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja,ja.
Hver sine evner.
Tjo. Et eller andet kan du vel. :-)
FCM - EfB 1 - 3
Fm: Rise
Mom: Mensah
Tipsbladets hjemmeside er pt offer for lidt Islam-inspireret hacking. Lidt af en overraskelse man der fik.

DBU´s hjemmeside var også en smule spøjs i torsdags, hvor man på resultatsiden for DBU pokalen kunne se resultaterne:

FCK - Randers FC 13-0
EfB - AaB 0-7
Y. N. W. A. - #JFT97
Iflg. JV stiller vi op i en 5-4-1:
Dubravka,
- Ryan, Almebäck, Michael Jakobsen, Stenderup, Jonas Knudsen
- Jeppe Andersen, Friberg, HH, Söder
- Daniel Larsson
Det kan man da kalde respekt for modstanderen :-)
Edit: Lekven er iøvrigt fortsat helt ude af truppen.... barselsorlov ??
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Læste det godt i aftes, og jeg tror det vil være et ganske godt udgangspunkt imod FCM, at have en ekstra forsvarsspiller ved deres mange dødbolde, hvor de er uhyggeligt farlige. Også dejligt at se HH tilbage i start-11, man må også sige han anbefalede sig selv i torsdags.
FCM - EfB
3 - 1
FM: S. Igboun
MoM: Lekven

Tror desværre vi får en over næsen i dag,
men håber selvfølgelig på det modsatte :-)
Født og opvokset i Esbjerg - Så derfor holder jeg naturligvis med Esbjerg fB.
FCM - EfB: 2-2
FM: Petter Andersson
MoM: Mensah
FCM - EfB: 1-1
FM: Mensah
MoM: Mensah
@havgus
FCK - EfB: 0-1
Fm: Daniel Larsson
Mom: HH

Skal vi ikke være holdet der bryder fcm´s uhyggelige stime! Hvis spillerne viser samme gejst som 2.halvleg mod AaB så skal det kunne lade sig gøre.
Jeg skal bare slutte over efb-boldtossen i Onstad-cuppen :-)
Annonce