Iflg. JV stiller vi op i en 5-4-1:
Dubravka,
- Ryan, Almebäck, Michael Jakobsen, Stenderup, Jonas Knudsen
- Jeppe Andersen, Friberg, HH, Söder
- Daniel Larsson
Det kan man da kalde respekt for modstanderen :-)
Edit: Lekven er iøvrigt fortsat helt ude af truppen.... barselsorlov ??