Snak

Mere indhold efter annoncen
FCM - EfB : 0-1
FM: R. Söder
MoM: R. J. Laursen
Eddi Gomes spillede samtlige 90 min i dennes nye Kina klub Henan Jianye. Selvfølgelig med en sejr.

http://www.scoresway.com…&id=1998638
EfB.
kan godt se flere fordele i at EfB spiller med tre stoppere og 2 wing backs, på længere sigt, da jeg tror det vil passe godt i måden EfB vil forsvare på. Er dog i tvivl om en udekamp mod topholdet er den rigtige dag at prøve det af på..
FCM - EFB 0 - 2
FM: Söder
MoM: HH
EFB og det danske landshold - resten er ligegyldigt
FCM-EfB 1-2
FM: Larsson
MoM: Almebäck

FCM kan da ikke vinde 11 i træk !
Rødt kort til Pusic
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FCM - EfB 0 - 1
FM: Larsson
MoM: Dubravka
Optimisten længe leve
Esbjerg forenede Boldklubber <3 Har sympati for Real Madrid C.F Aston Villa F.C
FC Midtjylland - Esbjerg fB 1-1
FM: Daniel Larsson
MoM: Michael Almebäck
EfB i medgang og modgang!
Hmm.. Hvornår har vi sidst bare lavet så meget som ét mål i Herning? Det er fandme langtid siden..

Fandme pinagtigt at se på. Få nu læderet op af lommen.
Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back. - Tony Adams 1924
Katastrofal kamp af Almebäck indtil videre..
Og så sejler hele holdet atter i Lekvens fravær.
Annonce