Du kan ikke sammenligne FCM og EFB - FCM kører med et helt andet budget. De har en pengemand i ryggen som jo overhovedet ikke kigger på de økonomiske tal. Deres lønninger ligger langt højere end EFB. I dagens JV er der et interview med Pusic, som nu får en langt højere løn end i EFB.
Derfor kan de tiltrække mange bedre spillere - Esbjerg er nødt til at kigge på regnskabet og skal selv tjene deres egne penge. Derfor skal de sælge de bedste spillere når den rigtige pris kommer. Men de kan ikke tilbyde de samme lønninger som ex. FCM.
FCM kommer ud af 2014/15 med et underskud på 40 mio. kr - det dækker Benham. For EFB ville det betyde konkurs.
Esbjerg er nødt til at finde forholdsvis billige spillere som man måske kan tjene på. Se på AaB - de bruger ingen penge på nye spillere men sælger også de bedste spillere.
Tror nu nok at vi ender i top 6 og skal nok hente mange points, når modstanderen er FCN, Hobro, OB, SønderjyskE og FCV.
Derfor kan de tiltrække mange bedre spillere - Esbjerg er nødt til at kigge på regnskabet og skal selv tjene deres egne penge. Derfor skal de sælge de bedste spillere når den rigtige pris kommer. Men de kan ikke tilbyde de samme lønninger som ex. FCM.
FCM kommer ud af 2014/15 med et underskud på 40 mio. kr - det dækker Benham. For EFB ville det betyde konkurs.
Esbjerg er nødt til at finde forholdsvis billige spillere som man måske kan tjene på. Se på AaB - de bruger ingen penge på nye spillere men sælger også de bedste spillere.
Tror nu nok at vi ender i top 6 og skal nok hente mange points, når modstanderen er FCN, Hobro, OB, SønderjyskE og FCV.