Snak

Mere indhold efter annoncen
Se på stillingen.Point tæthed.
Se på hvem vi møder i øjeblikket.
Se på vores forskellige opstillinger i øjeblikket.
Og se på at Piratens nedgørelse af Almeback og Stenderup er direkte fordummende stædighed.
De to spiller faktisk godt i øjeblikker.Gode på bolden og fysisk klar.
Alle kan jo se hvem der hænger på holdet, de kommer op igen.
Vi kan alså ikke trylle de gode hold dårlige.
Vi havde flot spil igår.
Sekunders dygtighed af FCM kan ikke være en katestrofe for os.
Hvem havde bolden i går ?
Vi kunne med deres vind i sejlet havde ført 2-0 ret hurtigt.
Og se på at Piratens nedgørelse af Almeback og Stenderup er direkte fordummende stædighed.


Det er, igen igen, ikke nedgørelse, eller had for den sags skyld. Jeg kalder dem middelmådige. De løfter ikke holdet.

Hvorfor mon Alme stod så langt nede på listen over EfB´s emner? Hvorfor tror du de valgte at hente ham på en lejeaftale? EfB vidste godt, at det var en tvivlsom signing.

De to spiller faktisk godt i øjeblikker.Gode på bolden og fysisk klar.


At være fysisk klar er en kvalitet i sig selv? Så har man hørt det med. Det ville være fedt, hvis de kunne dække op på dødbolde.

Vi må være enige om at være uenige. Jeg mener de er middelmådige, du mener de er gode på bolden og fysisk klar. Må jeg anbefale at du dedikerer et rimdigt til dem? Digtet med nat og skat var af høj kvalitet. Næsten på folkeskoleniveau.
Sjov JV er enig med mig.
@ Piratfisk

Jeg er fuldstændig enig med dig

At man overhovedet kan finde på, at fremhæve forsvaret efter at have tabt en kamp 3-0, hvor vi ellers var ok med, det fatter jeg ikke en hat af.

Ved FCMs første mål, får Almebæck slet ikke generet Duncan nok.

Ved den anden scoring har Duncan uendeligt meget plads.

Det eneste gode ved kampen, er at Pusic ligner en mand der er henvist til bænken i FCM.
Sjov JV er enig med mig.


Så er den sag jo uddebatteret og afklaret.

For det første er JV ikke besiddelse af den absolutte sandhed. Ole Bruun, Jacob Ravn osv. er ikke fodboldeksperter. De er journalister.

Derudover var præstationen i går særdeles gennemsnitlig fra samtlige spillere. Vi kan da snildt sige at Alme og Stender er fysisk klar og gode på bolden. Men hvad skal det nytte, når de ikke magter at dække op?

Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ole Bruun er journalist ja, men han har faktisk spillet fodbold på rimeligt højt niveau. Expert hvornår er man egentligt det?
Tak Ambrose, så bliver det igen Tipsbladets "bedste".

Onstad Cup (forår).

FCM - EfB 3-0.
FM: Duncan.
MoM: Jonas Knudsen.

1. Blåvandmelderstorm: 19
2. TMortensen: 19
3. morten 5392: 15
4. mchristensen: 14
5. STirstrup: 13
6. Havgus: 11
7. loop99: 11
8. Skjold99: 11
9. Bob D. 10
10. efb-boldtossen: 10
11. EfBFan: 10
12. Flameskii: 10
13. D.B.R: 8
14. konge87: 8
15. abcdEfB: 7
16. BD: 7
17. Finte: 7
18. EFB-Kjolsen: 6
19. Ambrose: 5
20. Thingaard89: 5
21. AndreasC: 4
22. Ællingen: 4
23. Forza 1924: 3
24. Pell84: 3
25. SofaEFB: 3
26. Zuthe: 0


Resultatet: Blåvandmelderstorm.
Første målscorer: Blåvandmelderstorm.
Kampudfald: abcdEfB, morten5392, Bob D, EfBFan, mchristensen, og BD.
MoM: Ingen.
1/2 resultat: morten5392, EfBFan og mchristensen.

Næste kamp:
Superliga runde 21.
EfB - FC København.
Søndag d. 15-3 kl. 17 på BWA og 9´ern.

Der må gættes fra nu til kampstart.
For at beholde de nuværende point skal der gættes indenfor 4 runder efter sidste gæt.

Forrige opdatering: side 1221
Samlet stilling: side 1108. 
EfB.
EfB - FCK: 2-1
FM: Söder
MOM: Söder
Expert hvornår er man egentligt det?


Du skal vel først og fremmest tage kontakt til hovedkontoret. Derefter finder du ledige lokaler og laver en række aftale med Expert´s leverandører, således at du får fladskærme, computere, tablets osv. hjem. Held og lykke.
Alle og enhver kan kalde sig ekspert.
Y. N. W. A. - #JFT97
Annonce