Det har tidligere været oppe at vende med en decideret sportschef, som stort set alle andre klubber har på lønningslisten. Vil I gå den vej nu, så I har én person med et overordnet sportsligt ansvar, så pilen kun peger i én retning?
- Nej, det vil vi ikke. Vi har et sportsligt udvalg, hvor beslutningerne bliver taget i fællesskab. Det fungerer, mener vi. Men det er selvfølgelig ikke sådan, at vi forsøger at hente spillere, som træneren ikke vil have.
Det er godt nok utroligt, så lidt selverkendelse der er hos ledelsen. Vinterens transfervindue var nok det dårligste i mands minde, når man ser på de spillere der blev hentet ind.
At Leif Thomsen alligevel mener, at det sporstlige udvalg fungere godt, viser jo bare at han ikke har meget forstand på fodbold.