Hvis man ansætter Henrik Pedersen, så kunne man lige så godt have beholdt NF.
Henrik Pedersen er skolet i Salzburg og spiller ligesom NF og Thomas Frank med helbanepres. Har vi ikke fået konstateret, at vores trup på ingen måde formår at spille dette system?
EFB har brug for en træner, der arbejder med et lidt mere defensivt system, samt har evnen til at skabe en stærk organisation.
Henrik Pedersen er skolet i Salzburg og spiller ligesom NF og Thomas Frank med helbanepres. Har vi ikke fået konstateret, at vores trup på ingen måde formår at spille dette system?
EFB har brug for en træner, der arbejder med et lidt mere defensivt system, samt har evnen til at skabe en stærk organisation.