Lyder lidt som om jobbet kommer for tidligt for Riddersholm.
Havde været mere optimalt med et skifte næste sommer, når NF´s kontrakt udløb.
Så havde Riddersholm nok været parat såfremt, han endnu ikke havde fundet noget i udlandet.
Men på den anden side kan man vel give ham en option at han kan smutte såfremt en interessant udenlandsk klub kom forbi.
Så kunne han holde sit navn varmt i Esbjerg imens. Omvendt kan Esbjerg jo så selvfølgelig risikere at stå uden træner igen lige pludseligt.
Kan være 1 af de udenlandske trænere er Ole Gunnar -:)
Spændende hvem det bliver og hvem den udenlandske spiller er.
Havde været mere optimalt med et skifte næste sommer, når NF´s kontrakt udløb.
Så havde Riddersholm nok været parat såfremt, han endnu ikke havde fundet noget i udlandet.
Men på den anden side kan man vel give ham en option at han kan smutte såfremt en interessant udenlandsk klub kom forbi.
Så kunne han holde sit navn varmt i Esbjerg imens. Omvendt kan Esbjerg jo så selvfølgelig risikere at stå uden træner igen lige pludseligt.
Kan være 1 af de udenlandske trænere er Ole Gunnar -:)
Spændende hvem det bliver og hvem den udenlandske spiller er.