Snak

Mere indhold efter annoncen
@ efb1924

Ville gerne se den opstilling som du nævner. Dog vil jeg gerne bytte Casper med Mensah.

Jeg syntes Casper Nielsen spillede fint i foråret, men han er kommet skidt ud til den nye sæson. Desuden kunne jeg godt tænke mig, at vi fik noget fart i fløjen igen
Er Mensah klar til at starte inde? Ellers er jeg fuldstændig enig, Womble.

Casper Nielsen og Emil Lyng må virkelig snart endelig have spillet sig af.
JV : Ryan og Lyng ude

Kørt til Farum for at træne på kunst i dag.
Lidt ærgerligt med Lyng, for selvom jeg slet ikke synes han bør være i start-11´eren, så kunne det lige præcis være i morgen, han kunne gøre en forskel overfor FCN´s lille højreback i hovedspillet. (Præcis som man så i deres kamp mod Randers, hvor Randers ikke lavede andet end at spille bolden over på Borring)
Fly Eagles fly, on the road to victory - Philadelphia Eagles EfB!
Leif Thomsen den 13/8 2015

- Vi skal forstærkes i defensiven. Og jeg håber og tror, at vi i løbet af en dag eller to kan lukke en aftale med en udenlandsk forsvarsspiller med masser af rutine. Det er noget, vi har arbejdet på i længere tid, forklarer han.


Mærkeligt at der intet er kommet frem. Vil godt nok håbe der sker noget snart. Er der nogen der har et bud på hvem det kan være?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mon ikke det er blevet forsinket pga. trænersituationen ?

Hvilke spillere vil skifte til en klub uden at kunne drøfte sin rolle med træneren.

Så desværre kommer der nok ikke nye spillere før træneren er fundet.
Men udtalelsen om den nye spiller- indenfor et par dage... er da kommet efter de fyrede NF... Saa haaber da at der sker noget.. Men maaske det bare var for at vise handling.. og de saa snart udtaler- vi fik endnu et nej... men vi gjorde hvad vi kunne....
@ villafan
Det kan du sagtens have ret i, men så er det da underligt, at Leif Thomsen kommer med en udmelding om at man er meget tæt på en ny forsvarsspiller, og forventer at kunne præsentere ham inden for få dage.

EfB er jo stadig noteret på GXG Markets indtil på tirsdag, så du skal nok ikke forvente at høre noget i løbet af weekenden.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Bla bla bla... og for et år siden vil vi hente spillere fra en højere hylde... Gad vide om den kloge Stefan efb fra den nu lukkede debatforum "Tribunen" kigger med her?? :-))
Annonce