@ efb1924
Ville gerne se den opstilling som du nævner. Dog vil jeg gerne bytte Casper med Mensah.
Jeg syntes Casper Nielsen spillede fint i foråret, men han er kommet skidt ud til den nye sæson. Desuden kunne jeg godt tænke mig, at vi fik noget fart i fløjen igen
Ville gerne se den opstilling som du nævner. Dog vil jeg gerne bytte Casper med Mensah.
Jeg syntes Casper Nielsen spillede fint i foråret, men han er kommet skidt ud til den nye sæson. Desuden kunne jeg godt tænke mig, at vi fik noget fart i fløjen igen