Kan det tænkes at spillerne ikke skal hører om en afløser til deres plads på kampdagen ?
Alle sejl sættes til for at få point i Farum.
Alle sejl sættes til for at få point i Farum.
EfB er jo stadig noteret på GXG Markets indtil på tirsdag, så du skal nok ikke forvente at høre noget i løbet af weekenden.
Stop nu det med børsmeddelser - det er kun de ting som kan påvirke kursen som skal meddeles. Det kan en ny forsvarsspiller altså ikke - med mindre det er Ramos som Esbjerg har købt.