Snak

Mere indhold efter annoncen
Esbjerg fB
WOW
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Vupti! Hvad går galt?
Y. N. W. A. - #JFT97
Kanonmål af Rise. Hvor tåbeligt at de bakkede sådan. Der sagde jeg, nu scorer han. Og fedt Rise
Pokalmeister 2021
moderator
Esbjerg spiller jo fantastisk bold i dag.
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja det er en fornøjelse - længe ventet må man sige.
Esbjerg fB
Bestemt gode offensive momenter og to gode mål, men de personlige fejl og den defensive sårbarhed er der jo stadig.

Ærgerligt at dommeren - komplet uforståeligt - ikke gav John gult, da han sparkede bolden væk tidligere i halvlegen, så var vi sluppet for ham i anden.

Stenderup overrasker positivt indtil videre.
oppe 2-0 ud snydt for et straffe, må siges og være en godkendt halvleg!
tydeligt og se at holdet har brug for tryghed ved at stå kompakt på banen. Noget som NF aldrig forstod!
Ikke meget at klage over indtil videre. Super mål af Rise.
EfB.
Rolig nu! Lang tid igen med et forsvar, der er skrøbeligt under pres.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Annonce