Esbjerg fB
Snak
søn 16. aug 2015
Kanonmål af Rise. Hvor tåbeligt at de bakkede sådan. Der sagde jeg, nu scorer han. Og fedt Rise
Pokalmeister 2021
søn 16. aug 2015
Bestemt gode offensive momenter og to gode mål, men de personlige fejl og den defensive sårbarhed er der jo stadig.
Ærgerligt at dommeren - komplet uforståeligt - ikke gav John gult, da han sparkede bolden væk tidligere i halvlegen, så var vi sluppet for ham i anden.
Stenderup overrasker positivt indtil videre.
Ærgerligt at dommeren - komplet uforståeligt - ikke gav John gult, da han sparkede bolden væk tidligere i halvlegen, så var vi sluppet for ham i anden.
Stenderup overrasker positivt indtil videre.
søn 16. aug 2015
oppe 2-0 ud snydt for et straffe, må siges og være en godkendt halvleg!
tydeligt og se at holdet har brug for tryghed ved at stå kompakt på banen. Noget som NF aldrig forstod!
tydeligt og se at holdet har brug for tryghed ved at stå kompakt på banen. Noget som NF aldrig forstod!