Snak

Mere indhold efter annoncen
Er Rise ved at havde formen ?
Bille skaber plads og slås.
Alma er ikke gode venner med bolden.
Søder dækker John, genial.
Men kan Martin lade være at dumme sig ?
Det hold får tæsk mod FCM.

Men man er jo glad kl 14,28.
Almebäck har (med rette) fået meget kritik, men der reddede han vores røv. Det var en alt eller intet tackling, som heldigvis blev løst godt.
Skift ud.

For helvede hvor er det bare tyndt, at de så let spiller sig igennem.
På den igen.
Esbjerg fB
1-2 så gik den ikke længere.
Y. N. W. A. - #JFT97
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, det lå jo tykt i luften. Av, der er lang tid igen. HH?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Ind med Vestergaard og Lucena - ud med målscorerne.

Det er simpelthen for udisciplineret, at vi ikke er to mand på John.
Jamen for pokker så luk dog ned for John. Har trækker ALTID ind i banen - er han bare for hurtig?
Esbjerg fB
Vi elsker øl og billig sprut...
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
HH og Lucena på midtbanen , ren Retro.

Kniber det skal de gamle frem af støvet.
Annonce