Snak

Mere indhold efter annoncen
YESSSSSSS!!!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Puha. Vigtig sejr. Både for selvtilliden, men også i jagten på en ny træner og nye spillere.
Vigtig sejr! Men træerne vokser på ingen måder ind i himlen. Vi møder vel Superligaens mest ordinære hold, som vi altid har det godt imod. I de næste kampe venter der modstandere af en helt anden kaliber med først FCM hjemme, og derefter et AGF hold fyldt med selvtillid.

Forsvaret laver stadig nogle hjerneblødninger, men det var dog tydeligt, at de er langt mere trygge ved en lavtstående bagkæde.

Men som sagt var det her blot en enkelt kamp, så lad os ikke håbe, at ledelsen/bestyrelsen tror alt er fryd og gammen igen.
Fantastisk sejr, så fedt.

Kæmpe ros til Michael Mex og co for det taktiske oplæg.

Så fedt at se noget så nyt som et 4-3-3 system, og så at det virkede. Jeg var personligt enormt glad for at se et taktisk oplæg, der i den grad var tilpasset modstanderen, i modsætning til Niels Frederiksens håbløse tro på det offensive helbanepres.

Forøvrigt også lidt af en genistreg at lade Lekven ligge så dybt i banen, forsvaret fik rigtigt meget hjælp af ham i dag. Sidst men ikke mindst, så lignede Söder en genfødt spiller.

Det er svært at få armene ned i dag.
Det her viser sådan set bare igen, at der ikke mangler så meget. Ryan tilbage på backen og en ny høj og styrende midterforsvarer samt evt. en defensiv midt, der samtidig er god med hovedet, så kan vi sagtens være med.

Desværre så vi så også, at der er en grund, til at HH ikke spiller mere. Han virker tung og har også mistet noget af nærkampstyrken.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ved godt det kun er en enkelt kamp og mod FCN, men, det virkede jo at NF ikke er der laengere! Aergerligt de ikke sagde farvel og tak ved sidste saesons afslutning! Men nok om det, det kan jo ikke aendres :) Er sgu mega glad for sejren idag! laenge siden jeg har vaeret saa glad paa en kampdag!
Tak for kamp! EfB kom på tavlen og er endelig igang!
EfB.
Womble.

4-3-3 ?

Vi spillede 4-1-4-1
Super med en sejr og så vigtigt!
Tror nu godt de kunne have vundet kampen med NF ved roret, men når de nu valgte at fyre ham, så var timingen tåbelig, så ikke helt de taktiske genistreger som andre gjorde, men jeg så et par gode afslutninger og lidt tur i den. Jeg er meget enig i Skjold99´s betragtninger - HH er uanset hvor meget man ønsker det anderledes, ved at være færdig på det her plan og forstår overhovedet ikke hvad Lucena kommer ind for, var det bare for at gøre noget NF ikke havde prøvet!?
Esbjerg fb Liverpool FC
Lucena skaber ro.
Og er den mest boldfaste spiller i klubben.
Og det ved vi som kender ham.
Godt set.
Annonce