Det her viser sådan set bare igen, at der ikke mangler så meget. Ryan tilbage på backen og en ny høj og styrende midterforsvarer samt evt. en defensiv midt, der samtidig er god med hovedet, så kan vi sagtens være med.
Desværre så vi så også, at der er en grund, til at HH ikke spiller mere. Han virker tung og har også mistet noget af nærkampstyrken.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!