Snak

Mere indhold efter annoncen
Smart at man lagde Stenderup ind ved siden af Alma og lod Søder skygge " John" i 1. halvleg.

Mex er klog.

Giv ham 1. million.
Er det kommende halvårsregnskab forresten ikke lige rundt om hjørnet?
Lidt mere om interessen i Riddersholm på sporten.dk

http://www.bt.dk/fodbold…ntensiveres
@Finte
Hvis Mex er så klog hvorfor gjorde han så ikke det samme i 2. Halveg?
Esbjerg fb Liverpool FC
Det bliver en god sæson.
Næstbedste superligastart siden 2010.
Efb, Standard Liège, Werder Bremen, Spurs, FC Metz Landshold: België/Belgique/Belgien
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nogen af jer herinde der ved hvorfor vores kamp på søndag er sat til 20:30?

Det er godt nok et stramt tidspunkt
Fordi Superligaens sendeflade i forvejen er udfyldt søndag eftermiddag. EfB-FCM var oprindeligt en mandagskamp, men den blev flyttet pga. jeres returkamp i EL-kvalen.
- og det er Piraten jo meget tæt på at have ret i.

Men EfB-FCM var oprindeligt en lørdagskamp (22/8), og da FCM møder Southampton torsdag den 20. får holdet yderligere et døgn til at restituere . . . . .
Ah OK. Jeg har fået mandagskampe på hjernen.
I radioen til morgen var Mex åben for chef job.
Han kan godt gå med chef evner i sig.
Hvorfor ikke lade ham få chancen til januar ?
En ny mand nu udefra kan være forvirrende lige nu.

Jeg tror det er en god løsning.

Og er Glen ansigtet vores DNA ?
Annonce