Det kan du ha´ ret i Finte.........men, kan man ikke også risikere, at de køber forkert ind, ved at vente. Det var jo ikke de bedste spillere de fik ind i vinter.
Den Stribede Skorpion
@ Womble
Ja, ledelsen skal have ros for dens kontante handling hvormed den fyrede NF. Eller skal den? For hvorfor egentlig den 180 g vending blot få timer efter man 100% havde fredet ham... kunne det tænkes, at NF selv har kastet håndklædet??
For hvorfor egentlig den 180 g vending blot få timer efter man 100% havde fredet ham... kunne det tænkes, at NF selv har kastet håndklædet??
»Niels Frederiksen har stadig vores tiltro i ledelsen. Holdet har underpræsteret, men vi træffer ingen forhastede beslutninger. Vi skal alle kigge indad: Ledelsen, trænerteamet og spillerne, så det er vi fælles om«, siger Niels-Erik Søndergaard til BT.
»Jeg er ikke i en situation, hvor jeg skal stå og diskutere trænere. Det er klart, at vi har fået en skuffende start, og det erkender vi. Det skal der rettes op på ved fælles hjælp,« siger han.