Bliver kampen seriøst først spillet klokken 20.30 i dag?
Hvorfor det sene kamptidspunkt?
Hvorfor det sene kamptidspunkt?
Snefnuggene smelter i varmen, og gud hvor er det godt!!!
Hvis du læser med herinde, så vil jeg godt sende dig en undskyldning for de to svinere jeg fik sendt afsted for nogle dage siden. Uden at sige alt for meget, så var det bare nogle lorte dage på alle tænkelige måder, derfor skulle jeg åbenbart lige af med noget galde..
Det beklager jeg, og håber på din forståelse. God weekend.