Vi har fået 4 point i 2 kampe - 2 kampe, hvor vi ingenlunde har domineret. Ikke at det er ambitionsniveauet lige nu.
Der har momentvist været godt spil, men også store udfald - også hos en Fellah, som stadig taber nogle dumme bolde midt på banen - og ikke skaber helt nok farligt fremadrettet. Han har dog forbedret sig markant.
Men den midtbane vi stiller med i dag, holder altså ikke en meter over en superliga-sæson. Det gør defensiven jo heller ikke. Men det er ikke nyt - formentligt heller ikke i ledelsen - at der skal minimum 2 spillere ind. Hvis de er de rigtige, kan det være nok, men der er bare nogle spillere vi skal af med og især andelen af spillere med høj skadesfrekvens skal ned.
Det er fint og rigtigt set, at vi lige nu skal spille med mange mand bag bolden, men jeg mener det må være ambitionen at spille lidt mere offensivt fremadrettet - på sigt i hvert fald.
Der har momentvist været godt spil, men også store udfald - også hos en Fellah, som stadig taber nogle dumme bolde midt på banen - og ikke skaber helt nok farligt fremadrettet. Han har dog forbedret sig markant.
Men den midtbane vi stiller med i dag, holder altså ikke en meter over en superliga-sæson. Det gør defensiven jo heller ikke. Men det er ikke nyt - formentligt heller ikke i ledelsen - at der skal minimum 2 spillere ind. Hvis de er de rigtige, kan det være nok, men der er bare nogle spillere vi skal af med og især andelen af spillere med høj skadesfrekvens skal ned.
Det er fint og rigtigt set, at vi lige nu skal spille med mange mand bag bolden, men jeg mener det må være ambitionen at spille lidt mere offensivt fremadrettet - på sigt i hvert fald.