Nej, man kan ikke forvente, at talenterne hvergang kan afløse solgte talenter eller profiler, eller at de i strid strøm kan gå fra U19 bold til Superliga bold.
Det har jeg skam heller ikke sagt, tværtimod, har jeg sagt, at det er helt naturligt, at der med de mange spillersalg vil være en periode, med mange dyre gamle spillere.
Men jeg synes godt, at man kan forvente, at der kan indgå mere end et enkelt talent i startopstillingen i EfB.
Det er ikke for at male fanden på væggen, men jeg synes det er en negativ tendens, som gerne må vendes indenfor en overskuelig fremtid.
Og selvfølgelig er det givet, at hvis Mensah, Vestergaard, Casper, Söder og Ryan starter inde, så er det ikke så slemt som det ser ud. Men det er netop ikke tilfældet. De nævnte spillere er ellers navne, vi bør kunne forvente på kort sigt, skal være i startopstillingen.
Og ja, det er absolut en positiv udvikling, at man udlejer talenter, og ønsker dem tilbage igen, for at bruge dem.
Det har jeg skam heller ikke sagt, tværtimod, har jeg sagt, at det er helt naturligt, at der med de mange spillersalg vil være en periode, med mange dyre gamle spillere.
Men jeg synes godt, at man kan forvente, at der kan indgå mere end et enkelt talent i startopstillingen i EfB.
Det er ikke for at male fanden på væggen, men jeg synes det er en negativ tendens, som gerne må vendes indenfor en overskuelig fremtid.
Og selvfølgelig er det givet, at hvis Mensah, Vestergaard, Casper, Söder og Ryan starter inde, så er det ikke så slemt som det ser ud. Men det er netop ikke tilfældet. De nævnte spillere er ellers navne, vi bør kunne forvente på kort sigt, skal være i startopstillingen.
Og ja, det er absolut en positiv udvikling, at man udlejer talenter, og ønsker dem tilbage igen, for at bruge dem.
Snefnuggene smelter i varmen, og gud hvor er det godt!!!