At man skal sælge for 15-20 mill om året er overhovedet ikke holdbart i længden og vil føre til undergang. Jeg ikke tror på, at man kan udvikle nok kvalitetsmæssige gode spillere fra ungdomsafdelingen hvert år.
Man skal have ændret den kultur der hersker i ledelsen om, at alle talenter skal sælges når der kommer et rimelig bud for det har man lovet spillerene.
I stedet skal det lyde. Man vil være villig og behjælpelig med at sælge de unge spillere såfremt økonomi og trup tillader det.
Så skal det stoppes for køb af spillere med høj skades frekvens og spillere der lige skal tjene de sidste millioner, da disse bidrager med alt for lidt.
Man har mistet 3 mill i TV penge. Hvad kunne det ikke være blevet til hvis vi lå i top 5-6? Hvad kunne en top 5-6 placering betyde for tilskuertal? I mandags var der godt 5.000 tilskuer. Til sådan en kamp burde der være 8-10.000 tilskuer på plads.
Der er lang flere penge i at spille med i den øverste halvdel fremfor hele tiden at være en del af nedrykningspillet.
Det er bare MIN holdning og dermed ikke sagt der ikke findes bedre løsninger :-)
PS: Ledelsen (SP) har jo sagt, at NU skal der være kontinuitet i vores trup. Gad vide hvad han mener med dette.
Man skal have ændret den kultur der hersker i ledelsen om, at alle talenter skal sælges når der kommer et rimelig bud for det har man lovet spillerene.
I stedet skal det lyde. Man vil være villig og behjælpelig med at sælge de unge spillere såfremt økonomi og trup tillader det.
Så skal det stoppes for køb af spillere med høj skades frekvens og spillere der lige skal tjene de sidste millioner, da disse bidrager med alt for lidt.
Man har mistet 3 mill i TV penge. Hvad kunne det ikke være blevet til hvis vi lå i top 5-6? Hvad kunne en top 5-6 placering betyde for tilskuertal? I mandags var der godt 5.000 tilskuer. Til sådan en kamp burde der være 8-10.000 tilskuer på plads.
Der er lang flere penge i at spille med i den øverste halvdel fremfor hele tiden at være en del af nedrykningspillet.
Det er bare MIN holdning og dermed ikke sagt der ikke findes bedre løsninger :-)
PS: Ledelsen (SP) har jo sagt, at NU skal der være kontinuitet i vores trup. Gad vide hvad han mener med dette.