Mikkel Thygesen fri af Randers da han vil spille "rimelig" fast.
Er det EFB der trækker ?
Central -Kant- Hængende angriber.
Er det EFB der trækker ?
Central -Kant- Hængende angriber.
Skullerud har jo ingen nævneværdige meritter, som 44 årig
Jeg vil gå så langt som at sige, at jeg simpelthen bliver nødt til at drosle ned på EfB-tid, hvis ambitionsniveau og evner derude kun rækker til at hente en mand, der er konstant skadet og i øvrigt for ringe til superligafodbold. Det er simpelthen for svært at identificere sig med - selvom jeg altid vil holde med klubben. Men man bliver sgu fremmedgjort over den manglende kompetence. Især hvis man først taler om markante forstærkninger for efterfølgende at hente en mand, som ikke kan få spilletid i Randers.
Men man bliver sgu fremmedgjort over den manglende kompetence. Især hvis man først taler om markante forstærkninger for efterfølgende at hente en mand, som ikke kan få spilletid i Randers.
Nu er der jo altså ingen grund til at gå i selvsving, blot fordi tossen (aka Finte) af uforstålige og uforklarlige grunde, hiver Mikkel Thygesen op fra den lykkelige glemsel.