@Womble
På mandag. Følger du ikke med?
Aner man noget hysteri her?
Fanden er for grim til, at blive malet så pænt på væggen.
For pokker menneske, kan du ikke se, at du er hysterisk? Du overvejer jo seriøst, om Finte kan få ret i noget af det vrøvl han fyrer af.
Men husk på, at hvis du skal have fysisk stærke spillere ind, skal du altså ikke regne med, at de henter folk, som er på Bundesliga niveau.
Jeg er overbevist om, at nogle gange, bliver hystaderne herinde kun tilfredse, hvis man henter spillere i Messi og Ronaldo klassen.
Ja, men hellere ingenting end de forkerte.
EDIT: Ok, så skulle jeg alligevel ikke helgardere mig ift. Thygesen.
I morgen er der kun fem dage til at transfervinduet lukker. Hvornår ser vi nogle nye spillere?
På mandag. Følger du ikke med?
Alle ved jeg ikke er fan af NES, nen hvor er det bare anstrengende at blive ved med at høre på at de prøver.
Aner man noget hysteri her?
Mit gæt er desværre, at det går som det plejer. Enten lejer vi to spillere, der er kommet i overkud i deres klub, ellers henter vi et par spillere med en tvivlsom skadeshistorik på permanent basis.
Fanden er for grim til, at blive malet så pænt på væggen.
Hvis Finte skulle vise sig at få ret, og man præsenterer Mikkel Thygesen i morgen, så er den sidste flig af rspekt for folkene på gl. Vardevej væk.
For pokker menneske, kan du ikke se, at du er hysterisk? Du overvejer jo seriøst, om Finte kan få ret i noget af det vrøvl han fyrer af.
Men husk på, at hvis du skal have fysisk stærke spillere ind, skal du altså ikke regne med, at de henter folk, som er på Bundesliga niveau.
Jeg er overbevist om, at nogle gange, bliver hystaderne herinde kun tilfredse, hvis man henter spillere i Messi og Ronaldo klassen.
For pokker hvor er det træls, at der ikke er sket noget endnu.
Ja, men hellere ingenting end de forkerte.
EDIT: Ok, så skulle jeg alligevel ikke helgardere mig ift. Thygesen.
Snefnuggene smelter i varmen, og gud hvor er det godt!!!