Snak

Mere indhold efter annoncen
Det ledelsen melder ud er lige som Bios, snak og små løgne.
De siger klubberne forlanger for meget.Spillerne vil godt.
Er det rigtige forstærkninger så køb for h...... og betal.
De må tro Hobro er sikker nedrykkere.
Womble
Så blev det sportslige udvalg ramt i røven, af at vente til sidste øjeblik. Selvfølgelig udnytter de andre klubber situationen, det kunne man da have sagt sig selv, og det er faktisk også blevet nævnt herinde, som en fare ved at vente til sidste øjeblik.

Så er vi igen tilbage, hvor I bare ville have, at de skulle købe hvad som helst, bare det i det mindste gik stærkt.

Du aner jo ikke, om de spillere overhovedet var tilgændelige for EfB for 1 måned siden!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Det er jo beskrevet flere gange herinde, at EFB Har et ganske udmærket budget.

Har du totalt misset, at den underliggende drift gav et underskud på 11,5 mio. for 1. halvår 2015?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Jeg mener jo også spilletid når jeg siger Mick er træt af det. Uanset om du kan li ham som fodbold spiller eller ej, så er han altså den angriber i truppen der har lavet flest mål, på trods af han er blevet fravalgt en del gange.

Gider ikke falde ned på dit niveau og blive personlig og svine andres holdninger til. Vi er nogle bruger der sagtens kan diskutere ordentligt selvom vi er uenige i tingene.

T.V.L er redningsmanden!
Skjold og pirat

Ja, driften styrbløder, men det ændre jo ikke på at det sportslige udvalg har fået stillet et godt spillerbudget til rådighed. Måske enda et for højt beløb.

Pirat at du evig og altid laver personlige angreb på folk gør ikke dine argumenter bedre.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, driften styrbløder, men det ændre jo ikke på at det sportslige udvalg har fået stillet en godt spillerbudget til rådighed. Måske enda et for højt beløb

Hvor ved du det fra?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Jeg mener jo også spilletid når jeg siger Mick er træt af det.


Nå, det skrev du da ikke noget om. Først klager du over ledelsens kommunikationsindsats og i samme afsnit skriver du: "Puha, kan også godt forstå Mick han er ved at være træt af det."

Uanset om du kan li ham som fodbold spiller eller ej, så er han altså den angriber i truppen der har lavet flest mål, på trods af han er blevet fravalgt en del gange.


Det er en sandhed med modifikationer. Mig bekendt har Söder også lavet to mål. Derudover har Mick scoret på et straffespark, hvilket vel ikke er skide imponerende.

Iøvrigt skal Mick lukke røven og holde det internt. Klubben har ikke brug for den slags i den nuværende situation. Mick sætter sig over holdet, hvilket bestemt ikke klær ham. Han må vise han er den bedste til træning og i kamp. Det har han ikke gjort.

Vi er nogle bruger der sagtens kan diskutere ordentligt selvom vi er uenige i tingene.


Og hvem er så det? Det har jeg ikke bemærket.

@Womble
Pirat at du evig og altid laver personlige angreb på folk gør ikke dine argumenter bedre.


Nej, og kvantiteten af dine klyngeindlæg, gør heller ikke dine argumenter bedre
hvor ved du det fra?


Skjolld nu kan man jo læe i årsraporten hvor meget klubben har brugt på løn.
Skjolld nu kan man jo læe i årsraporten hvor meget klubben har brugt på løn.

Ja OK. Men det viser så ikke, hvad de har til rådighed, til brug for køb af nye spillere.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Vi er nogle bruger der sagtens kan diskutere ordentligt selvom vi er uenige i tingene.


Og hvem er så det? Det har jeg ikke bemærket.



Stort set alle andre end dig og EAF, kan sagens debatere i denne tråd, uden at bruge spydigheder.

Som du også kan kan se på tråden, er skjold og jeg tit meget uenige, men man kan sagtens debatere, uden at bruge nedsættende tillægsord.
Annonce