Jeg mener jo også spilletid når jeg siger Mick er træt af det.
Nå, det skrev du da ikke noget om. Først klager du over ledelsens kommunikationsindsats og i samme afsnit skriver du: "Puha, kan også godt forstå Mick han er ved at være træt af det."
Uanset om du kan li ham som fodbold spiller eller ej, så er han altså den angriber i truppen der har lavet flest mål, på trods af han er blevet fravalgt en del gange.
Det er en sandhed med modifikationer. Mig bekendt har Söder også lavet to mål. Derudover har Mick scoret på et straffespark, hvilket vel ikke er skide imponerende.
Iøvrigt skal Mick lukke røven og holde det internt. Klubben har ikke brug for den slags i den nuværende situation. Mick sætter sig over holdet, hvilket bestemt ikke klær ham. Han må vise han er den bedste til træning og i kamp. Det har han ikke gjort.
Vi er nogle bruger der sagtens kan diskutere ordentligt selvom vi er uenige i tingene.
Og hvem er så det? Det har jeg ikke bemærket.
@Womble
Pirat at du evig og altid laver personlige angreb på folk gør ikke dine argumenter bedre.
Nej, og kvantiteten af dine klyngeindlæg, gør heller ikke dine argumenter bedre