Snak

Mere indhold efter annoncen
Igen. Der er ikke blevet debatteret i denne tråd siden I nye brugere gjorde jeres indtog. Desværre.

Som du også kan kan se på tråden, er skjold og jeg tit meget uenige, men man kan sagtens debatere, uden at bruge nedsættende tillægsord


Du bryder dig ikke om at blive kaldt kongen af klynk? Jeg er ofte blev kaldt jubelidiot. Det lever jeg skam fint med.
@ skjold 99


Ja OK. Men det viser så ikke, hvad de har til rådighed, til brug for køb af nye spillere.


Nej, det er rigtigt, men der er tror jeg vi er i samme båd som de fleste andre superligaklubber. Det er jo minimale beløb vi har at handle for, men det ser ud til at det samme gør sig gældende for de fleste andre klubber. Det er vel kun FCK, Brøndby og FCM, der bruger mere end 2-3 millioner på at købe en spiller fri.

Min kritik af NES, som startede denne diskussion, gik jo på at man hele tiden har sagt, at der åbner sig muligheder sidst i transfervinduet, nu udtaler han så, at de ikke kan få de spillere de gerne vil have, fordi klubberne godt ved EFB er presset. Kan du slet ikke se at han udtaler sig uheldigt her?
@ piratfisk

Du bryder dig ikke om at blive kaldt kongen af klynk? Jeg er ofte blev kaldt jubelidiot. Det lever jeg skam fint med.


Jeg syntes måske bare det er pinligt, at voksne mennesker kalder hinanden øgenavne, det er sku lidt for meget Nationen over det.
Jeg syntes måske bare det er pinligt, at voksne mennesker kalder hinanden øgenavne, det er sku lidt for meget Nationen over det.


Sjovt du siger det. Jeg har ofte tænkt at dine panik-indlæg ville gøre sig godt på nationen.

Eaf
Det er sådanne argumenter man sidder og bliver harm overfor. DR. Hansen påpeger modsatrettet kommunikation som er observeret før, og dit, EAF, modsvar er ovenstående spekulation om hvad DR. H. Vil gøre i en anden sammenhæng. Hvad f.. Er det for en måde at argumentere på. Stram nu op!

Og det er sådanne indlæg, som får mig til, at overveje folks intelligens eller mangel af samme.

Dr. Hansen vælger at spille hellig, hvor jeg påpeger, at han absolut ikke skal forsøge sig med den slags. Dr. Hansen forsøger at formane, med sin egen dobbeltmoral løftet op, som værende den moralske sandhed. Den slags pladder og nonsens, er på ingen måder fordrende for debatten, og viser intet andet, end en total mangel på respekt for både debatten og debatørene. Med sin fede lille løftede pegefinger, ønsker han jo at ophøje sine holdninger og meninger til det eneste moralsk rigtige, og alt andet er derfor moralsk forkasteligt. Diskussion bliver derfor nærmest blasfemi, og modargumentation bliver åbenbart kætterisk adfærd.

Hvis du skulle modargumenter overfor DR. Hansen skulle du finde eksempler på hvordan ledelsen faktisk kommunikerer ensartet(det er dog svært at finde belæg for) istedet bliver det argumenter som:
Det er DR. Hansen der startede. Vi andre er uintelligente og du er offer....Kan du selv se at det ikke er skide højt debatniveau?

EfB som et stabilt tophold
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sjovt du siger det. Jeg har ofte tænkt at dine panik-indlæg ville gøre sig godt på nationen.


Er det panik indlæg? Syntes du helt oprigtigt EFB klarer sig som forventet?

Hvis du syntes mine indlæg er pinlige, så læs lige dine egne stridigheder med finte igennem igen.
Womble:
Min kritik af NES, som startede denne diskussion, gik jo på at man hele tiden har sagt, at der åbner sig muligheder sidst i transfervinduet, nu udtaler han så, at de ikke kan få de spillere de gerne vil have, fordi klubberne godt ved EFB er presset. Kan du slet ikke se at han udtaler sig uheldigt her?

Nej.

Du læser jo netop kun den del, som du ønsker at læse, fordi det passer ind i dit billede af situationen.

man hele tiden har sagt, at der åbner sig muligheder sidst i transfervinduet

Altså, at der sidst i vinduet vil være spillere til rådighed, som ikke er til rådighed (for EfB) først i vinduet.

Det kan f.eks. være nordiske spillere, der går med en drøm om at komme til Bundesligaen. De er ikke til rådighed for EfB i starten af vinduet, fordi de stadig går og håber, at HSV, Köln osv. henvender sig. Nu er vi ved at være sidst i vinduet, og de har efterhånden indset, at de klubber kommer ikke og spørger efter dem. Så bliver de pludseligt interesserede, når EfB henvender sig. Måske har vi endda spurgt på dem for 1 mdr. siden, hvor vi fik et nej. Måske henvender de sig ligefrem selv til EfB nu (via deres agent), for at forhøre, om EfB stadig er interesserede.

Jeg kunne sagtens forestille mig, at det netop er sådan et par spillere EfB nu er blevet enig med. Problemet er så bare, at EfB jo også skal være enig med deres klubber. Og de klubber ved jo godt, at vinduet lukker om 2-3 dage, så de forsøger naturligvis at malke situationen.

Her skal EfB så bare have is i maven...og have flere alternativer klar, så man kan udnytte, at priserne helt naturligt vil falde, når vi kommer tættere på mandag eften.

Den der med, at man bare skal betale hvad der forlanges, er jo direkte idiotisk og vidner kun om, at man aldrig selv har siddet i en forhandling af nogen art.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Hvis du syntes mine indlæg er pinlige, så læs lige dine egne stridigheder med finte igennem igen.


Åh, hvor har du travlt. Hvornår har jeg senest kommenteret på finte´s indlæg? Den er der andre der har overtaget. Og det viser da med al tydelighed at finte er problemet. Ikke de resterende brugere af denne tråd.

Er det panik indlæg? Syntes du helt oprigtigt EFB klarer sig som forventet?


2 af de seneste 3 sæsoner har været blandt de bedste i EfB´s historie. Det er naturligt med en nedtur, efter alle de spillersalg. Det kan næsten ikke undgås.

Lad os nu vente til mandag klokken 23.59 før vi påbegynder en ny runde af bashing mod NES og resten af ledelsen. Det ville godt nok være 25 gang i dette transfervindue, men det er velfortjent, hvis vi igen står med en Stenderup/Almebäck-situation.
Den der med, at man bare skal betale hvad der forlanges, er jo direkte idiotisk og vidner kun om, at man aldrig selv har siddet i en forhandling af nogen art.


skjold man kan jo også vende den om.

De andre klubber ved godt, at EFB skal have en spiller ind, men de ved også, at vinduet lukker natten mellem mandag og tirsdag. Transfervinduets lukning, sætter de købende klubber under pres. Det ved både sælger og køber. Og det er jo lige præcis den situation NES beskriver i JV i dag.

Det er jo kun hvis det er en spiller klubben ikke ønsker at beholde, at transfervinduet hjælper Esbjerg. Tror du for eksempel at EFB vil have en højere eller lavere pris for Laursen, hvis tilbudet kom i dag, frem for hvis det kom i starten af juli?
Det er jo kun hvis det er en spiller klubben ikke ønsker at beholde, at transfervinduet hjælper Esbjerg. Tror du for eksempel at EFB vil have en højere eller lavere pris for Laursen, hvis tilbudet kom i dag, frem for hvis det kom i starten af juli?


Det kommer da an på situationen. Hvis der fx er tale om en spiller som har kontraktudløb til vinter, så kan mandag være sidste mulighed for at tjene en skilling.
Annonce