@Fish
Du er tydeligvis meget ung eller husker forfærdeligt. Må jeg minde dig om at klubben har prøvet med ledelse udefra da de hentede Michael Zøhner ind? Hvor godt var det nu lige det projekt gik??
Og du mener ikke vores ungdomsafdeling gør det godt???? Du må vist være noget nær den eneste der ikke kan se ungdomsafdelingen kører fantastisk godt for tiden.
Du er tydeligvis meget ung eller husker forfærdeligt. Må jeg minde dig om at klubben har prøvet med ledelse udefra da de hentede Michael Zøhner ind? Hvor godt var det nu lige det projekt gik??
Og du mener ikke vores ungdomsafdeling gør det godt???? Du må vist være noget nær den eneste der ikke kan se ungdomsafdelingen kører fantastisk godt for tiden.