Snak

Mere indhold efter annoncen
Sweeper, skjold
.
T.V.L er redningsmanden!
@ EFB4EVER

Jeg så først dit svar nu, men tak for det,


@Womble
Det var manden der kom til med spin om nu skulle vi have landsholds spillere (fuck om det var fra island, montenegro what ever). Han var der i året hvor vi købte spillerne Gunnar Heidar Thorvaldsson, Martin Fribrock, Adrian Cann, Alexander Östlund,Emmanuel Ukpai, Samuel Agba, Fredrik Björck, Andrew Ornoch. Fantastiske spillere ikke, reelt kun en brugbar spiller. Jeg kan ikke huske han bragte noget positivt til klubben overhovedet.


Nu må du rette mig hvis jeg tager fejl. Men var det ikke NES der var sportschef på det tidspunkt. Man kan vel ikke bebrejde ditektøren, at sportschefen laver håbløse signings? Som minimum må du da give NES lige så stor en del af skylden for de signings, som du giver Zøhner?

Er dog enig i at det lyder dumt at sige, at vi skulle have landsholdsspillere



Jo, det var NES der også den gang havde ansvaret. Vi har aldrig haft andre på den position. Er også enige med jer begge i, at udmeldingen om landsholdsspilere på alle pladser vist ikke var helt gennemtænkt. Men omvendt var det jo også rart med en direktør med nogle ambitioner. Jeg mener stadig, at hvis vi skal have klubben løftet de sidste par skridt op hvor jeg mener den hører til, skal der investeres på ledelsesgangen... nu er der gået panikagtige gøglerier i det.
@ fish

NES blev faktisk fyret tilbage i 2011 i forbindelse med nedrykningen.

http://www.bold.dk/nyt/N…vervejelser

Efterfølgende blev Viggo jensen sportschef, og han havde jobbet i et år. Her efter indførte man det sportslige udvalg, som NES blev en del af.


Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ Womble
Det har du ret i. Tak for info, havde lige glemt den periode med Viggo. Men i virkeligheden var det vel også kun på papiret NES blev degraderet ifm. at økonomien tvang dem ud i en stillingsændring. Havde det været pga. utilfredshed havde man vel sparket ham helt ud fremfor at opfinde en ny stilling til ham - sjovt nok uden at hans gamle stilling/Viggo fortsatte!! Så faktum er vel, at han altid har haft rollen som fungerende sportschef... eller i hvert fald fik han den tilbage ret hurtigt igen. Store dele af medierne har også altid betragtet ham samt benævnt ham som sportschef.
Men du har ret en anden gammel efb´er som agerede brandslukker i små superligaklubber var lige tilbage for en kort stund! ;-)
I bund og grund er det jo også lige gyldigt. Jeg mener stadig vi er nået der til, at vi skal, som AGF med succes har gjort, skal have nyt blod tilført ledelsen. En som har prøvet sportslig ledelse på en højere plan eller med en anden tilgang til ledelse.
Fish

Enig i dine betragtninger. Det at NES forblev i klubben efter en fyrring, og blev listet ind ad bagdøren med det sportslige udvalg, er at klart tegn på at klubben ikke ønskede at fyre ham, men blev presset til det.
Nå, skal vi begynde at gætte lidt?

Jeg siger, at Marcus Nilsson bliver præsenteret mandag/tirsdag. http://www.transfermarkt…ieler/50055
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Womble

Og at man hentede Vigge, viser jo bare, man ikke vil have de store sunde forstyrrelser udefra.

efb-4efver

I øvrigt, så de spillere du nævner som vi seneste har tjent "kassen" på, er fra en tid, hvor ungdomsafdelingen laaangt fra var så dyr som nu. Mener kun det var Lungi og Rene som var ansat på fuldtid. Sammenlign med AaB, de har 4-5 spillere fra årg. 94 - 96 som til sammen allerede har spillet over 100 superligakampe. Hvor mange har vi??... jeg mener endda vi i de samme årgange var noget bedre en Aab - bl.a. med et DM-guld. Derudover har AaB solgt en af deres unge (Lucas Andersen, årg. 94) for ca. 11 mill. Ved ikke hvor mange lønkroner de satser i det nordjyske, men tvivler stærkt på, det ligger over vores!
... ups, der var da vist også noget med et DM-guld til AaB... bare i den "rigtige" liga... og stort set kun med et dansk hold!
Annonce