@Havgus
Havde om ikke glemt, så ikke lige tænkt over EL-kampen. Beklager, og tak for info. Og tak for fleksiblitet omkring mit tip til næste superligakamp. Havde UEFA bare været lige så smidige.
Standard - Efb 0-0
FM: ingen
MoM: Rønnøv
Rent undtagelsesvis tipper jeg ikke Efb-sejr, men det skyldes nu ikke, at jeg har en ben i hver lejr. Ingen tvivl om, at jeg holder med Esbjerg. Men jeg håber da, at både Efb og Standard går videre. Mit tip på uafgjort er vist nærmest et udtryk for bare en anelse realisme.
Desværre er det ikke muligt for mig at tage til Liége, men hvor jeg dog misunder dem, der skal derned. Dog vil jeg lige advare om, at ufornuftig omgang med de belgiske specialøl kan medføre alvorlige tømmermænd. Belgierne har en fantastisk evne til at brygge stærke, velsmagende øl, hvor man ikke lige tænker over, at de holder en 2-3 procent mere, end en dansk pilsner.
Havde om ikke glemt, så ikke lige tænkt over EL-kampen. Beklager, og tak for info. Og tak for fleksiblitet omkring mit tip til næste superligakamp. Havde UEFA bare været lige så smidige.
Standard - Efb 0-0
FM: ingen
MoM: Rønnøv
Rent undtagelsesvis tipper jeg ikke Efb-sejr, men det skyldes nu ikke, at jeg har en ben i hver lejr. Ingen tvivl om, at jeg holder med Esbjerg. Men jeg håber da, at både Efb og Standard går videre. Mit tip på uafgjort er vist nærmest et udtryk for bare en anelse realisme.
Desværre er det ikke muligt for mig at tage til Liége, men hvor jeg dog misunder dem, der skal derned. Dog vil jeg lige advare om, at ufornuftig omgang med de belgiske specialøl kan medføre alvorlige tømmermænd. Belgierne har en fantastisk evne til at brygge stærke, velsmagende øl, hvor man ikke lige tænker over, at de holder en 2-3 procent mere, end en dansk pilsner.
Efb, Standard Liège, Werder Bremen, Spurs, FC Metz
Landshold: België/Belgique/Belgien