det er da også sygt at Viasat vælger at sende ALLE CL kampe på de forskellige xtra kanaler og tv3 osv, mens Liege - Esbjerg bliver sendt på 6´eren.......
EUROPA! HER KOMMER VI!
POKALMESTRE ANNO 2013!
EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion)
Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan