Snak

Mere indhold efter annoncen
Ole Bruun om Lekven: Stadig meget tvivlsom - tror ikke, at han spiller

Edit: Ole Bruun igen kl. 18.21:

Sidste nyt fra de inderste gemakker i EfB-lejren går på, at Magnus Lekven har gode muligheder for at spille torsdag i Liège
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Håber da ikke NF og EfB tænker på samme måde så. Hvad hjælper det at vi evt gør småskader værre, ved at de for død og helvede skal spille og så det ender med vi fucker totalt op i suppen?For uden vores midtbane er vi nul og niks værd og sådan er det bare

Håber EfB tænker sig godt om.Jeg magter ikke en sæson til, hvor vi skal ligge og rode rundt i bunden af suppen.Måske på bekostning af 6 kampe i EL. En god placering efter 11 runder er vel også mere værd rent økonomisk end måske et par point i EL
hvis der ikke bliver åbnet for flere pladser er der kun 283 pladser tilbage på B C og D tribunerne ( nej, jeg har ikke noget liv, for jeg har lige talt alle grønne firkanter på Billet siden)
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
Så er det derfor Frederik har været i god tid og reserveret plads... ;-)
Mon der bliver udsolgt inden de "løse" frigives...altså om der overhovedet kommer sådanne?
Der må da være en plads eller to på A-tribunen..det var der sidst mod ASSE..faktisk ret mange.
EfB.
Ja det håber jeg sgu der er :)
Esbjerg fB
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Var der nogen af jer, der stod i fanhjørnet ved ASSE kampen?

Skal lige høre, om folk stod ved deres pladser, eller om der var plads til flere i afsnittet?

Jeg har nemlig en pakke til alle 3 kampe længere henne på B, men skal have sønnike med ind til Elfsborg-kampen. Rart at vide, om der er plads til os derhenne?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Håber i den grad at danske medier kender deres besøgstid ift. EFB`s kampe, hvilket dog er svært at tro på ift. det enorme mediecirkus man stadigvæk dyrker ift. BIF og især FCK. (Rigtige venner hjælper jo hinanden, som bekendt. Spørg bare personer som Frimann, Werge og Jess Dorph)

Og så bør der da nu være plads til Jerry Lucena, hvis det viser sig at 3 stamspillere er ude med skader. Alt andet vil da være yderst besynderligt

Vedrørende mediedækningen: TV2 Nyhederne overraskede her til morgen med billeder fra holdets afgang fra Esbjerg Lufthavn plus et interview med Peter Ankersen.
Vi skal havde Ole Brun ansat hos Viassat.
3+ er til at brække sig over når Københavnerne spille.

Nu er Peter også tvivlsom.

Går det godt , gu; gør det det.

6 eren starter kl. 18.

Der har stået 18,55
Svært at spå om udfaldet af kampen på nuværende...når holdopstillingen er tvivlsom på centrale pladser..nå, men husk bare bud på kampen inden kick off kl. 19 imorgen torsdag.
EfB.
Annonce