Snak

Mere indhold efter annoncen
Liege - EfB 1-1
FM: Diouf
MoM: Lekven (Hvis ikke han spiller, så HH, 3. valg Kian)

Håber sgu de bliver klar de 3, det ser meget sværre ud uden dem.
Liege - EfB 2-2
FM: van Buren
MoM: Rønnow
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Bruun på Twitter:

Godt nyt fra træningsbanen i Liége - EfB har alle mand klar til kampen torsdag aften. Magnus Lekven trænede med uden problemer


Jeg tror vi får mere end svært ved, at komme derfra med noget der bare ligner point.

Det er ikke et bedre hold end ASSE. Men stilen passer os slet ikke. Især de hurtige angribere er ikke livretten. Vi kan bedre li´ de store: Adi, Brandao, Duncan osv. Mens mere listige typer som Igboun og Santin altid har været et modbydeligt bekendtskab.
Liege - EfB 1-2
FM: bakenga
MoM: Lekven



Redigerede lige så den hed 1-2 og ikke 2-2
St. liege - EfB 3-1
fm: M. Batshuayi
MoM: Peter Ankersen
Fly Eagles fly, on the road to victory - Philadelphia Eagles EfB!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Liege - EfB 1-2

FM: Bakenga
MoM: Bakenga
Liege - EFB 2-2
FM: HH (Hvis skadet, Bakenga)
MOM: Lyng
Esbjerg forenede Boldklubber <3 Har sympati for Real Madrid C.F Aston Villa F.C
Hej, ved godt det er meget sent at begynde, men jeg kunne godt tænke mig at komme med i Onstad Cuppen hvis jeg må?

Standard Liege - EfB : 1-1
FM : Bakenga
MM : Rønnow
@ Pell84 , jo self er du velkommen
@ Zuthe, du har også et bud på side 182....
@ AR og @ Flameskii: Det med halv og helgarderinger...Nej...så må i såfremt I vil være sikre..afgive MoM når start 11ern bliver offentligtgjort den time før Kickoff..ellers er det bare badluck..Jeg har rigeligt at set til i forvejen.

Standard Liege - EfB 0-2
FM: Van Buren
MoM: Kian
EfB.
Standard Liege - Esbjerg fB
2 - 3
FM: Lyng
MoM: Askou
EfB.
Annonce