Snak

Mere indhold efter annoncen
Hmm billetter er ikke til salg endnu, og der står ikke et tidspunkt på efb.dk - nogen der ved hvornår resten bliver sat til salg?

Liege-EfB 2-1
FM: Batshuayi
MoM: J. Ankersen
Esbjerg fB
Hmm billetter er ikke til salg endnu, og der står ikke et tidspunkt på efb.dk - nogen der ved hvornår resten bliver sat til salg?

De har før gjort det kl. 10...men om de også gør det i dag, er jo ikke til at vide.

Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Standard Liege - EfB 2-2
FM: Bakenga
MoM: Diouf
Ring og spørg EfB ang. salget af enkelt billetter på tlf.: 75 45 33 55
De kan helt sikkert svare på det!

Håber på EfB kan få et enkelt point med hjem nede fra Liege. Men realistisk set er jeg bange for vi får ørene i maskinen.

Lige meget støtter jeg og tror på byens hold - Esbjerg fB! :D
T.V.L er redningsmanden!
Standard Liege - EfB 1 - 2
FM: J. Ankersen
MoM: J. Ankersen



Daniel Jensen til SønderjyskE, kunne han ikke have fyldt godt på vores midtbane, når Lekven og HH ikke kan spille?
You should know I bleed blue, but I ain´t a crip though..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kl. 12 frigives der billetter. Dog kun til Salzburg i første omgang.

Billetsalget til Esbjerg fB’s tre hjemmekampe i Europa Leagues gruppespil nærmer sig 25.000, og fra i dag kl. 12.00 kan du købe billetter til den første hjemmekamp, EfB- FC Salzburg.

http://www.efb.dk/?type=…=967&popup=

Edit: Billetter til de 2 andre kampe bliver frigivet i løbet af eftermiddagen.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Fint, fint.. Det bliver Elfsborg og Liege for vores vedkommende, så jeg holder øje med hjemmesiden..
Esbjerg fB
Nogle der har et bud på hvor mange Esbjerg fB fans der vil være i Liege og støtteholdet i aften?
Blue Knights har sendt 100fans afsted, ik? Og Nordvestkurven har vel også arrengeret noget, samt de private!

Jeg kunne personlig ikke komme afsted så sidder klisteret til skærmen fra kl.18 i aften!
T.V.L er redningsmanden!
BD: Der kan også købes til de andre kampe nu.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Standard Liege 2 - EfB 2
FM: Van Buren
MOM: Lekven
Annonce