Snak

Mere indhold efter annoncen
Held og lykke også herfra. Det virkede jo fint de to gange mod St. Etienne. ;-)
jeg er desværre på arbejde idag så jeg kan desværre ikke se den i fjerneren, er der ikke en venlig sjæl der har et livestream uden alt mulig tilmelding og downloading? :)
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
Er i præcis samme lorte situation.. Men Tipsbladet har noget:http://www.tipsbladet.dk/live#h
[i]For meget succes til det her sted[/i]
få jer en viaplay konto ? så er der bold, uanset hvor i er henne.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Kampen bliver ikke sendt på Viaplay.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
nå, så kunne du svare piratfisk ?
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Er der da andet jeg skal svare på?
njaarh, jeg synes bare du gik lidt i forsvarsposition ang. mit første indlæg.
Og ja, kan godt se at den ikke er på viaplay. det er da underligt.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Viaplay sender sgu da ikke kampen
[i]For meget succes til det her sted[/i]
Jeg har prøvet at finde den på nutv.dk (har en måneds abonnement, 6´eren sender kampen), men af en eller anden grund er den ikke til at opstøve. Du skal vist have fat i ulovlige sider, Piratfisk.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Annonce