Held og lykke også herfra. Det virkede jo fint de to gange mod St. Etienne. ;-)
Snak
tors 19. sep 2013
jeg er desværre på arbejde idag så jeg kan desværre ikke se den i fjerneren, er der ikke en venlig sjæl der har et livestream uden alt mulig tilmelding og downloading? :)
EUROPA! HER KOMMER VI!
POKALMESTRE ANNO 2013!
EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion)
Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
tors 19. sep 2013
Er i præcis samme lorte situation.. Men Tipsbladet har noget:http://www.tipsbladet.dk/live#h
[i]For meget succes til det her sted[/i]
tors 19. sep 2013
få jer en viaplay konto ? så er der bold, uanset hvor i er henne.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
tors 19. sep 2013
nå, så kunne du svare piratfisk ?
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
tors 19. sep 2013
njaarh, jeg synes bare du gik lidt i forsvarsposition ang. mit første indlæg.
Og ja, kan godt se at den ikke er på viaplay. det er da underligt.
Og ja, kan godt se at den ikke er på viaplay. det er da underligt.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Redigerettors 19. sep 2013
Viaplay sender sgu da ikke kampen
[i]For meget succes til det her sted[/i]