Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har skam 6eren kørende på TV. :-)
hvis man har yousee kan man se 6´eren på nettet, fyi.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Sagde den lille dreng i kørestol "fag" til Jonas Knudsen ved det lange indkast? Køligt!
Vil jo nødigt sige for meget, men foreløbig går det da ok...

Nu vil jeg så godt udvide det til at sige, at vi indtil nu har været bedst!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
En fornøjelse at følge jer i Europa - spillet lige op med franske og belgiske tophold so far.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er sgu ærgerligt, at de har Van Damme i forsvaret. Den var sgu gået ind den dér!

Meget, meget fornuftigt. Vi har nu spillet 5 af 5 mere end godkendte halvlege i europa. 3 af de 5 har endda været på udebane.
håber i får momentum med ind i 2. halvleg. pænt spil, keep it up!
https://youtu.be/ihaB8AFOhZo
I spiller sgu noget god fodbold, det må man give jer. Jeres akilleshæl er Diouf, som mister alt for mange bolde pga. dårlig tæmning.
Hellere et usundt legeme end en fordærvet sjæl
Ja, nu bliver det så bare afgørende, hvor længe HH og Lekven kan blive på banen. Gad i øvrigt godt se Bakenga på banen i stedet for Diouf.

Dog et stort plus for Diouf, at han arbejder så meget som han gør. Men boldomgangen er ikke særlig god.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Fandt alligevel noget streaming.. Vil hellere have Bekenga ind i stedet for Diouf.. Hans dybdeløb kan splitte belgierne ad EDIT: det er vi sgu flere der mener..
[i]For meget succes til det her sted[/i]
Annonce