Jeg har skam 6eren kørende på TV. :-)
Snak
tors 19. sep 2013
hvis man har yousee kan man se 6´eren på nettet, fyi.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
tors 19. sep 2013
Sagde den lille dreng i kørestol "fag" til Jonas Knudsen ved det lange indkast? Køligt!
Redigerettors 19. sep 2013
Vil jo nødigt sige for meget, men foreløbig går det da ok...
Nu vil jeg så godt udvide det til at sige, at vi indtil nu har været bedst!
Nu vil jeg så godt udvide det til at sige, at vi indtil nu har været bedst!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
tors 19. sep 2013
En fornøjelse at følge jer i Europa - spillet lige op med franske og belgiske tophold so far.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
tors 19. sep 2013
Det er sgu ærgerligt, at de har Van Damme i forsvaret. Den var sgu gået ind den dér!
Meget, meget fornuftigt. Vi har nu spillet 5 af 5 mere end godkendte halvlege i europa. 3 af de 5 har endda været på udebane.
Meget, meget fornuftigt. Vi har nu spillet 5 af 5 mere end godkendte halvlege i europa. 3 af de 5 har endda været på udebane.
tors 19. sep 2013
håber i får momentum med ind i 2. halvleg. pænt spil, keep it up!
https://youtu.be/ihaB8AFOhZo
tors 19. sep 2013
I spiller sgu noget god fodbold, det må man give jer. Jeres akilleshæl er Diouf, som mister alt for mange bolde pga. dårlig tæmning.
Hellere et usundt legeme end en fordærvet sjæl
Redigerettors 19. sep 2013
Ja, nu bliver det så bare afgørende, hvor længe HH og Lekven kan blive på banen. Gad i øvrigt godt se Bakenga på banen i stedet for Diouf.
Dog et stort plus for Diouf, at han arbejder så meget som han gør. Men boldomgangen er ikke særlig god.
Dog et stort plus for Diouf, at han arbejder så meget som han gør. Men boldomgangen er ikke særlig god.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!