Snak

Mere indhold efter annoncen
Kaldte I tilhængere også Braithwaite for BRATHwaite da han spillede for jer, eller er det blot endnu en kommentator-hjerneprut?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
PPD lader sig falde bagover vel vidende at det er sværere at skyde over mål jo mere vandret man er.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Hvor er Ankersen knægtene dog vilde..
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker." - WulfgarDK
Flot første halvleg. I spiller sgu´ en god gang bold, Esbjerg!
Så kommer han ind! Ja tak
[i]For meget succes til det her sted[/i]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
SÅDAN!!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Klasse opspil!
Hellere et usundt legeme end en fordærvet sjæl
Genialt mål, fremragende overblik af Lyng og så behandler Buren den efter fortjeneste. Sådan, Esbjerg!
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Flot flot mål!
Tillykke fiskertyper skal der lyde fra Kbh, det ser fandme godt ud:-)
-Tempo og koncentration-
sådan foran
Holbæk B&I You can either agree with me or be wrong!
Annonce