Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvor er det smukt Esbjerg..
Captain America. FCM
Sikke en kasse - respekt! :)

Hold den så hjem!
Øv!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Ærgeligt. Der er ikke så meget at sige til det mål.
Pain or damage don\'t end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you\'re dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back.
Esbjerg står for langt tilbage efter føringsmålet, så udligningen lå desværre i luften. Lad os håbe de holder 1-1 i det mindste. Der var en feberredning fra Rønnow, det brænder meget på nu.
Jeg synes, at mange på bold.dk mangler storsind og tolerance. Hvorfor skal folk tales ned til eller kaldes idioter eller vrøvlehoveder, fordi man har en mening som går imod DEM? Ingen har patent på sandheden og der bør være plads til meningsforskelle...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Skal love for kampen vendte - nu er det ren overlevelse.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Ja, nu er det blevet, som jeg troede det ville være helt fra starten. Spændende om vi kan holde dem de ~10 min. Kom så drenge!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Hvor hulen finder dommeren de fem minutters tillægstid fra....

Han har vel tippet alt andet end X, siden han finder det nødvendigt at lægger så meget til.
Jeg synes, at mange på bold.dk mangler storsind og tolerance. Hvorfor skal folk tales ned til eller kaldes idioter eller vrøvlehoveder, fordi man har en mening som går imod DEM? Ingen har patent på sandheden og der bør være plads til meningsforskelle...
Ha ha det er vildt!
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
JA FOR HELVEDE DA
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Annonce