Redigerettors 19. sep 2013
Esbjerg står for langt tilbage efter føringsmålet, så udligningen lå desværre i luften. Lad os håbe de holder 1-1 i det mindste. Der var en feberredning fra Rønnow, det brænder meget på nu.
Jeg synes, at mange på bold.dk mangler storsind og tolerance. Hvorfor skal folk tales ned til eller kaldes idioter eller vrøvlehoveder, fordi man har en mening som går imod DEM? Ingen har patent på sandheden og der bør være plads til meningsforskelle...