Snak

Mere indhold efter annoncen
Fandme flot Esbjerg!!
Forza Napoli Sempre!
Hvor er det bare fedt det der!
I refuse to answer that question on the grounds that I dont know the answer
Who cares!

Vi vandt fandeme. Ha ha ha ha...hvor er det godt!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
moderator
Haha det er fandme fedt. Legendarisk afslutning!
Dette er en signatur.
HA! Tillykke :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sådan, det var sq skarpt! :-D
moderator
Hvor er det vildt!

Stort tillykke med den flotte sejr.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Taaaaak. Og Tillykke..!!!
Daje!
Jamen hvad skal man sige. Satme godt kæmpet. Forventer dog ingen HH i Slagelse på søndag. Ham Bekenga er kølig nok
I fortsætter bare pointhøsten derude i Europa! Imponerende. Et håb er tændt midt i mørket for dansk klubfodbold.
Midtjylland!
Annonce