Redigerettors 19. sep 2013
Tillykke med sejren Esbjerg - det var vist alligevel godt med de fem tillægsminutter, selvom jeg havde klaget lidt over dem!
Jeg synes at dette er en bedre præstation end FCK´s 1-1 mod Juve. At vinde i Liege er ca.lige så svært som at få uafgjort hjemme mod Juve, men Esbjergs spil var langt bedre end FCK´s. Kun det sidste kvarter er man for alvor presset.
Med Salzburg´s 4-0 sejr over Elfsborg, ligner det at Esbjerg har gode chancer for andenpladsen i hvert fald.
Jeg synes, at mange på bold.dk mangler storsind og tolerance. Hvorfor skal folk tales ned til eller kaldes idioter eller vrøvlehoveder, fordi man har en mening som går imod DEM? Ingen har patent på sandheden og der bør være plads til meningsforskelle...