Snak

Mere indhold efter annoncen
Tillykke!!
Mandfolk Præstation...
flot!!!!!
tak til esbjerg for pointene til koefficenten.
og tak til bookmakerne :D
https://youtu.be/ihaB8AFOhZo
Stort tillykke og respekt herfra. Første 3/4 af kampen jævnbyrdig med et lille Esbjerg-overtag og så ellers overlevelse den sidste fjerdedel. To gode, uselviske assists af Lyng og Ankersen der skaber målene.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Fedt !! Tillykke med det!!
Italien - Milan Danmark - Brøndby
hehe ren deja vu fra igår tyveri ... men kanon for dansk fodbold med de point

Det er da kun baseret på de sidste 20 minutter man kan kalde det for tyveri?! Over hele kampen, og især i første halvleg, var Esbjerg da fint med i kampen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Euro 200.000,- til klubkassen. Ikke helt dumt!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
JAAAAA!!!! Hahaha! Hvor er det fantastisk! SÅDAN DRENGE!
Tillykke med sejren Esbjerg - det var vist alligevel godt med de fem tillægsminutter, selvom jeg havde klaget lidt over dem!

Jeg synes at dette er en bedre præstation end FCK´s 1-1 mod Juve. At vinde i Liege er ca.lige så svært som at få uafgjort hjemme mod Juve, men Esbjergs spil var langt bedre end FCK´s. Kun det sidste kvarter er man for alvor presset.

Med Salzburg´s 4-0 sejr over Elfsborg, ligner det at Esbjerg har gode chancer for andenpladsen i hvert fald.
Jeg synes, at mange på bold.dk mangler storsind og tolerance. Hvorfor skal folk tales ned til eller kaldes idioter eller vrøvlehoveder, fordi man har en mening som går imod DEM? Ingen har patent på sandheden og der bør være plads til meningsforskelle...
Hvor er det storartet...

Jeg sad og klappede i mine hænder da Bakenga blev skiftet ind, fordi jeg glædede mig til at se ham. Da der var spillet 94 minutter sad jeg og råbte "Så stik ham dog en flad for helvede", for sjældent har jeg da set en så dårlig angriber. FØJ hvor spillede han ringe, og ugideligt. Men så fik de alligevel skreget ham op, så han jagtede en bold - Lidt held, 1, 2 og bum! 2-1!

Fantastisk resultat af Esbjerg! Hvor er det godt altså!

Hans Henrik Andreasen smed lige rigeligt med bolde væk i løbet af den første time synes jeg, men når der skal forsvares er han en kriger. Ikke den mest elegante fodboldspiller, men man ved at han ikke giver op. Og de Ankersen drenge der. For satan! Der er noget drev i dem, selvom de glider i bolden hele tiden :)
Silkeborg IF
Tillykke med sejren ja. Det bør give et godt afsæt til succes i gruppespillet.
Annonce