Snak

Mere indhold efter annoncen
Endnu en flot indsats af drengene.

Nu skal fokus bare ikke sættes over styr i suppen på mandag.
Y. N. W. A. - #JFT97
Stort tillykke...derfor sender man mænd ud i Europa, fanme flot.
Endnu en flot indsats af drengene.

Nu skal fokus bare ikke sættes overstyr i suppen på mandag.


FÅ NU ARMENE NED D.B.R!!!!
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
SÅ skal der nogle tuborg ned!! de udebanemål kan vise sig at være guld værd om et par kampe
[i]For meget succes til det her sted[/i]
D.B.R- Du sku´ ha´ en lammer. :-)

Kan vi ikke lige få en ændring i overskriften? Et eller andet overlegent.... :-)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hehe, der skal mere til at få mig op at ringe, Mr. Spock.
Y. N. W. A. - #JFT97
ELegant?
Tillykke med sejren. Det var sgu godt gået.
-
Lige præcis D.B.R. :-)
Fantastisk mentalitet og hjerte.

Jeg har sgu stor respekt for det EfB har præsteret hidtil i europæisk sammenhæng i år.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Annonce