Det var bare perfekt!!!!!!!!
Hvis vi kan holde os fri af skader, kan vi spille nok det bedste fodbold i Danmark, er lidt bange for afhængigheden på Central midten med HH og Lekven, Bergvold er bare ikke en særlig solid erstatning i mine øjne, jeg så næsten hellere Lucena på de positioner i stedet, han er bare ikke så offensiv.
I digress: Hvor er de drenge gode lige nu, og vil virkelig være med.
Hvis vi kan holde os fri af skader, kan vi spille nok det bedste fodbold i Danmark, er lidt bange for afhængigheden på Central midten med HH og Lekven, Bergvold er bare ikke en særlig solid erstatning i mine øjne, jeg så næsten hellere Lucena på de positioner i stedet, han er bare ikke så offensiv.
I digress: Hvor er de drenge gode lige nu, og vil virkelig være med.