Snak

Mere indhold efter annoncen
Det var bare perfekt!!!!!!!!

Hvis vi kan holde os fri af skader, kan vi spille nok det bedste fodbold i Danmark, er lidt bange for afhængigheden på Central midten med HH og Lekven, Bergvold er bare ikke en særlig solid erstatning i mine øjne, jeg så næsten hellere Lucena på de positioner i stedet, han er bare ikke så offensiv.

I digress: Hvor er de drenge gode lige nu, og vil virkelig være med.
Sidder lige og tænker: Mon ikke det ene mål betaler hele lejen for Bakenga indtil juni 2014?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Jo, han skulle da ikke gerne koster 1½ mill. Eller?
God tur: 750k var det mål værd. Det er forskellen mellem 1-1 og 2-1

I øvrigt en kanon kamp af Rønnow!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Stærkt Esbjerg drenge :)
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nå ja, vi ville jo have fået 100k med det X.Havde jeg lige glemt ;)) Jo 750k, er nok meget rigtigt så
Tillykke med sejren. Endnu en rigtig flot præstation. Dejligt at de danske hold gør det godt i Europa.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Dette her Esbjerg hold bør jo være placeret helt i toppen af Superligaen.

Har i øvrigt lige skrevet til tv3 sporten og spurgt hvorfor EFBs kampe ikke vises på kanalen, nu hvor holdet præsterer noget andre ikke kan.
De bliver ikke vist, fordi Canal 9 og 6´eren har rettighederne. De to kanaler skiftes til, at vise vores kampe.

Da FCK var i EL blev de også vist på Canal 9. Rolig nu.
Klasse præstation af gutterne!
Vi skal huske at lægge mærke til de små afgørende præstationer fra blandt andet Rønnow, som jo bikser op med en kampafgørende redning, og han har jo ellers ikke har fået en så fremragende start i EfB, så tak til ham!
Også fint at Van Buren kan score kasser, når han endnu engang ikke rigtigt formår at præstere på banen - det kan forhåbenligt forbedres, men så længe han laver målene, skal jeg ikke brokke mig.
Annonce