Snak

Mere indhold efter annoncen
@D.B.R
Kan vi aftale..at har man ikke "regættet" indenfor 4 følgende runder..så bliver man strøget helt af "Onstad Cup"
Det er for at "luge" lidt ud!
EfB.
@AR
Nu har du fået godtskrevet for MoM...men hvis Flameskii og zuthe også bruger den "undskyldning" så må jeg kasserer både din MoM og Flameskii´s 1/2 resultat...sorry


Det er så også iorden, turen derned var det hele værd, så om jeg ikke får lidt point går nok :D
"@efb-boldtossen
Hvad har jeg fortalt om gæt? ikke før status af sidstspillet runde..jeg godtager gættet nu..men fremover bliver det en spildt chance..og man får kasseret gæt i runden helt..ok? "

UNDSKYLD!!!! Skal ikke ske igen :o))
@ Havgus

Det lyder som en rigtig god ide.
Y. N. W. A. - #JFT97
FC Vestsjælland - Esbjerg fB 0 - 3
FM: Pape Pate Diouf
MoM: Frederik Rønnow
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fint D.B.R...så er det en aftale.
EfB.
@AR
Nu har du fået godtskrevet for MoM...men hvis Flameskii og zuthe også bruger den "undskyldning" så må jeg kasserer både din MoM og Flameskii´s 1/2 resultat...sorry


Ikke helt sikker på hvad du mener Havgus? Min redigering var vidst et par timer før selve startfløjten lød ^^. Det var ganske enkelt fordi at HH var tvivlsom op til kampen at jeg skrev Bakenga som en mulig nr. 2 hvis HH ikke var klar.
Esbjerg forenede Boldklubber <3 Har sympati for Real Madrid C.F Aston Villa F.C
Slagelse - EFB : 0-3
FM : Bekenga
MM : Rønnov

Så viste det sig at den tillig til holdet mange af os havde ,(der er godt nok en som kloger sig på at vi tipper med hjertet,nej fodbold forstand. )var på sin plads.
Vi er ved at få et hold som EFB havde i tresserne , hvor man står sammen i med og modvind.
Hver plads er besat med den rette mand og indskifterne viser handlekraft.

EFB vil blive meget rige hvis de sælger ud i januar, men lad os hellere få Lyng og Rønnov på kontrakt år fremad.
Og gå så ud og hent en midtbane profil samt en boldsikker angriber fra en af de øverste hylder.
Så skal pokal skabet hænges op igen.

Martin er fredag på sport 2.
Jeg ser stadig Liege og Salzburg som favoritter i gruppen, men kæft hvor jeg håber at Esbjerg går videre, om ikke andet så for at se Fellah på banen i Europa! Ville være smukt..
Esbjerg fB
Prøv at tænk, at vi får 2 ½ år siden rykkede ned. Det virker nærmest helt surrealistisk at tænke tilbage på. Alle de kolde aftenener, hvor jeg og min far kørte 60 km for at følge EFB, og måtte gå tomhændet hjem. Nu hvor jeg tænker tilbage, var det det hele værd.
Klubfølelsen og sammenholdet blev kun stærkere igennem denne periode, og nu hvor EfB Endelig høster frugten af deres hårde arbejde, hvor både organisationen og hele strategien bag EfB er blevet revideret, er det i sandheden fantastisk at være fan!
EfB kan åbenbart intet forkert gøre, og høster roser fra højre og venstre(ja, selv Brøndby fans bruger os, som et våben imod FcK)fra hele Danmark, hvor selv modfans støtter 100% op!
Jeg er begejstret, og vil langt hellere se FcK eller EfB spille Europæisk og klare sig godt, end jeg vil følge eksempelvis landsholdet, hvor jeg absolut ingen relation har.

P.S : Jeg undskylder på forhånd for slåfejl, ingen sammenhold eller manglende relevans, men det her indlæg er udelukkende skrevet på baggrund af ren forløselse og ekstase over EfB´s formåen og en god fredagsbar på skolen! :-)
Annonce