Snak

Mere indhold efter annoncen
@Havgus
FCV - EfB 0-2
FM: M. Fellah
MoM: J. Knudsen
Tilskuere: 1458 :-)

Fuck hvor er jeg stolt over drengene :-)
Jeg skal bare slutte over efb-boldtossen i Onstad-cuppen :-)
FCV - EfB 1-4
FM: J. Ankersen
MoM: Lekven
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
@Flameskii

"Ikke helt sikker på hvad du mener Havgus? Min redigering var vidst et par timer før selve startfløjten lød ^^. Det var ganske enkelt fordi at HH var tvivlsom op til kampen at jeg skrev Bakenga som en mulig nr. 2 hvis HH ikke var klar"

Men du havde altså mulighed, for at være 100 på startopstillingen inden kickoff? skal det forståes sådan...Jeg synes bare at jeg gav et pænt vink tidligere om, at det netop var vanskeligt pga. skadesituationen at komme med et gæt..men det var måske ikke tydeligt nok...

@D.B.R

Vil du være "overdommer" her ?
Skal AR have godkendt sin MoM ? Første gættet, var rigtigt...men der var "undtagelser" som ikke kom i brug...
og Flameskii sit 1/2 resultat..som faktisk ikke havde noget med MoM...men gættet indeholdt den omtalte halvgardering?
EfB.
@boingboing: sk##de godt indlæg, helt enig :-)


Kian er ifølge JV tvivlsom til mandagens kamp - men tillad mig at sige at det nok skal gå med dave og JBA i center :-) tror vi får set en del til Fellah ...
@ Havgus

Umiddelbart mener jeg ikke gæt indeholdende halv eller helgarderinger bør godtages.

At en spiller man gerne vil tippe MoM måske ikke bliver klar gør imø ikke at man så kan gardere ved at tippe på en eller flere.

Et tip/gæt pr. kategori bør være reglen.

Specielt når man har mulighed for at komme med sit bud helt frem til kampstart.
Y. N. W. A. - #JFT97
Mere indhold efter annoncen
Annonce
der er da også tit jeg er taget fra Tønder 3 timer før Kampstart og kan ikke logge herind over mobilen (kan godt komme på Bold.dk men ikke ind i disse tråde) jeg garderer mig da heller ikke i tilfælde af skader osv. men hvis vi tillader garderinger så er jeg da med på den :P

Ej spøg til side, jeg mener ikke garderinger skal være tilladt
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
He he...endnu et mål af MB i Frankring. Denne gang mod vores gamle ´venner´ fra ASSE.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
MB på tavlen igen i det franske. I øvrigt helt fantastisk resultat igår. Sad i flyveren hjem fra England mens kampen blev spillet, men hvor var det da fantastisk at tænde mobilen og tjekke jubelposts herinde bagefter.

Investeringen i billetter til de 3 hjemmekampe kan vise sig at blive en svært god. 3 point på mandag, så er vi helt oppe at ringe.

Status på Onstad Cup er følgende:
Zuthe-AR-Flameskii har fået deres gæt underkendt i denne runde:

For at præciserer regler ved afgivelse af gæt:

Gæt skal indeholde i følgende rækkefølge 3 ting.

EfB og "modstander" (med hjemmebaneholdet først) resultat (samme linie)
FM:
MoM:


Gæt godtages mellem statusopdatering af sidsts spillet runde og frem til kickoff på førstkomne kamp.
Der kan som udgangspunkt kun gættes 1 kamp af gangen... korvarig fravær fra netforbindelse(ferie m.m) kontakt spilstyrer
Ændringer i gæt frem til kickoff...foretages i det "afgivne" bud..hvor bold´s seneste ændrings tidspunkt er gældende..
Gættes der ikke i 4 følgende runder..fra sidste afgivet gæt,mister man opnåede Point...og ved "genindtrædelse" begynder man altså med 0 point..




EfB.
Havgus, du er tålmodig.

Troede ikke der var børn med.


Jeg var hurtig med at tippe så, jeg må tage skraldet hvis Kian er ude , sådan er voksen livet.
Annonce