Snak

Mere indhold efter annoncen
@Finte
Der tager du fejl...du må gerne gå ind og redigere i dit bud...senest før kampen er begyndt...så er Kian ude eller anden opstået ændring..så har du tid til at rette i "budet".
Er du med ?

edit: bedre formulering.
EfB.
@Skjold99 og Dr.Hansen

MB fik ikke godtskrevet målet, hverken her på bold.dks livescore ej heller på Livescore.com

Dog er han noteret som målscorer på resultat.dk
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
@efbfan
På eb kan du se scoringen. Klokkeklar mb´s mål.
Jeg skal bare slutte over efb-boldtossen i Onstad-cuppen :-)
MB fik ikke godtskrevet målet, hverken her på bold.dks livescore

Det er han blevet nu.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
ja det er meget tydeligt det er MBs mål, men hvordan kan Livescore og Bold.dk tage så grueligt fejl?

kan se det er blevet ændret nu :D
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FCV - EfB 0-2
FM: J. Ankersen
MoM: J. Ankersen
Tak, Esbjerg
Af Peter Brüchmann

Kommentar: På hele dansk fodbolds vegne bør vi sige stor tak til Esbjerg – byg gerne på herfra, langsomt og ‘jysk’

http://blogs.bt.dk/peter…ak-esbjerg/

Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Ja fint og særdeles korrekt indlæg denne gang af Brüchmann, har selv lige sendt en kommentar ifm. hans indlæg på BT
Kom i tanke om det mon er muligt at kunne bruge ens Iphone i forbindelse med billettering på BWA...jeg har modtaget en PDF med min billetpakke..åbnes denne i iBooks så fremstår stregkoden jo klart og tydeligt på skærmen...
Nogen der har prøvet denne mulighed ?
Det er bare mere praktisk..og så sparer man jo papir og blæk...(miljøvenligt) ;-)
EfB.
Jeg har forsøgt at benytte mig af funktionen i ibooks, men til gengæld er stregkoden ikke tilgængelig hos mig, af mystiske årsager, så må ty til den gammeldaws måde .. Hehe, så trækkes miljøkortet lige frem ;)
[i]For meget succes til det her sted[/i]
Annonce