Snak

Mere indhold efter annoncen
EaF:
Det skal dog siges, at i mine øjne, spillede Lyng den absolut bedste kamp han har gjort i EfB trøjen.

Fuldstændig enig. Han var en fornøjelse at se på i den kamp.

Man må bare sige endnu engang, at sportsudvalget så rigtigt, da man gav Lyng en kontrakt. Det tog ham ½ år at komme i form, og nu hvor han også får kamptræning, lægger han faktisk hele tiden til spillet også.

For min skyld, må de godt allerede nu, begynde at tale med Lyng om en forlængelse af kontrakten, der jo desværre allerede løber ud næste sommer.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
FCV - EfB 1-2
FM: van Buren
MoM: Rønnow
Y. N. W. A. - #JFT97
Da jeg gik ind for Lyng , var jeg sidens største idiot af en vis mand.

Jeg ændre MOM til Rønnov

Kian kan ikke spille efter det jeg så i dag.
Davidson spiller.
FCV-EfB 1-3
FM: van Buren
MoM: Lyng
Esbjerg fB
@Finte

"Jeg ændre MOM til Rønnov"

Og det gør du så i dit bud på side 204.

Jeg håber, du finder ud af at gå tilbage til dit gæt...og rette der Finte...
Som du står nu...har du dobbeltgættet og dermed udelukket pt...
Så slet "Jeg ændre MOM til Rønnov"
og ret i budet...

Ps.. Dette er en "service"..kun for dig Finte
EfB.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er det ikke for bøvlet for dig Havgus? altså jeg mener, du skal så kigge ALLE posts igennem for at se om der er blevet rettet i et bud?

Eller skal man så lige informere dig om at man har rettet i det?

Og måske også lige fortælle hvilken side det står på?
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
Jeg vil helst at det bliver rettet i gættet..da jeg har oplevet rettelser, da jeg noterede bud ned fortløbende..så under alle omstændigheder må jeg se budene efter..det er derfor at gæt skal være mellem Statusopdatering og kickoff..så har jeg kun dette spillerum at bladre igennem.
Men som tidligere nævnt, er man meget velkommen til at være spilstyrer...bare sig til.
EfB.
nej nej Havgus, det var såmænd ikke et angreb :) det var nu mere for at hjælpe dig :)
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
Er ordnet Havgus . Tak

Jeg vil næste gang vente til kampdag.
FCV 0-2 EfB
FM: Fellah
MoM: Fellah
Annonce