EaF:
Fuldstændig enig. Han var en fornøjelse at se på i den kamp.
Man må bare sige endnu engang, at sportsudvalget så rigtigt, da man gav Lyng en kontrakt. Det tog ham ½ år at komme i form, og nu hvor han også får kamptræning, lægger han faktisk hele tiden til spillet også.
For min skyld, må de godt allerede nu, begynde at tale med Lyng om en forlængelse af kontrakten, der jo desværre allerede løber ud næste sommer.
Det skal dog siges, at i mine øjne, spillede Lyng den absolut bedste kamp han har gjort i EfB trøjen.
Fuldstændig enig. Han var en fornøjelse at se på i den kamp.
Man må bare sige endnu engang, at sportsudvalget så rigtigt, da man gav Lyng en kontrakt. Det tog ham ½ år at komme i form, og nu hvor han også får kamptræning, lægger han faktisk hele tiden til spillet også.
For min skyld, må de godt allerede nu, begynde at tale med Lyng om en forlængelse af kontrakten, der jo desværre allerede løber ud næste sommer.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!