Fakta er jo, at Superligaen dette år er mere jævnbyrdig end nogen overhovedet havde forestillet sig. Ingen klubber er sikre på noget som helst.
Altså det er fra nu af, at EFB igen skal træde i karakter og få point på kontoen. For hvad nytter det at banke store europæiske hold på stribe, hvis man taber kampene i den hjemlige lige, og så endda mod oprykkere
Altså er kravet en sejr mod Vestsjælland, alt andet kan ikke bruges til noget som helst...
Altså det er fra nu af, at EFB igen skal træde i karakter og få point på kontoen. For hvad nytter det at banke store europæiske hold på stribe, hvis man taber kampene i den hjemlige lige, og så endda mod oprykkere
Altså er kravet en sejr mod Vestsjælland, alt andet kan ikke bruges til noget som helst...