Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er egentlig helt vildt at vi kan ligge nr. 2, hvis EFB vinder i Slagelse, når man kun har hentet 2 points de seneste 4 kampe.

Omvendt hvis FCV vinder ligger de på 2. pladsen med 2 points foran nr. 3. Det er flot som oprykker.

Vild superliga.

FCV - EfB 1-3
Fm: Bozga (ham den høje midterforsvarer)
Mom: Jakob Ankersen
Fly Eagles fly, on the road to victory - Philadelphia Eagles EfB!
FCV - EfB 1-2
Fm: Bakenga
Mom: P. Ankersen

Nu skal der sgu en sejr hjem i superligaen, alt andet kan ikke passe :/

Normalt ville jeg have været tilfreds med x derovre, men nu er den sejr simpelthen nødvendig
Jeg håber i fortsætter i nuværende stil med at gøre det godt i Europa og gøre det knapt så godt i Superligaen ;-)


Ja, så kunne det jo være, at i for en gangs skyld har en mulighed for, at slutte i top 6. ;-)
Det er lidt absurd at kampe mod FCV og SønderjyskE nærmest er dem jeg "frygter" mest.. De ligger ikke godt til Esbjerg men jeg tager ja-hatten på og tror på at stimer er til for at blive brudt (her tænker jeg på SE og deres frustrerende evne til altid at få os ned med nakken)!

Jeg VIL se vilje fra spillerne i aften!
Esbjerg fB
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jamen det er absurd.

Man kan sige, at "knokle-stilen" ligger dårligt til os. Selvfølgelig gør den det. Men udover det så tror jeg heller ikke det er skide motiverende for spillerne, at møde en klub som SE. Kampene er som oftest dødsyge, rammerne er knap så imponerende og der ikke rigtig noget modspil de to fanklubber imellem. Vi er bedst på den store scene.

Det er dog frygtelig ringe af spillerne ikke, at være mere professionelle i de små kampe. Vi så det i Viborg. Super ringe indsats hele vejen rundt.
Fc Vestsjælland - EfB 0 - 2
FM: Van Buren
MoM: Fellah
You should know I bleed blue, but I ain´t a crip though..
Slagelse 1 - EfB 3
Fm: Bakenga
MOM: aaschou
FCV - Esbjerg 0-3
MOM: J. Ankersen
FM: Bakenga
Esbjerg forenede Boldklubber <3 Har sympati for Real Madrid C.F Aston Villa F.C
Vi har desværre altid haft det svært mod Tyskerne :( men det bliver der lavet om på nu! De bliver sendt hjem med en rungende nederlag når de gæster BLUE WATER KEDELEN!
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
Annonce