Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Er du allerede fuld?
Dette er en signatur.
Så gælder det drenge! 3 point er nødvendigt i dag!
FCV-EfB 1-2
FM: van Buren
MoM: Fellah
Snefnuggene smelter i varmen, og gud hvor er det godt!!!
Kian ikke med og Fellah starter ude...
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
God kamp :-)
Daje!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi har desværre altid haft det svært mod Tyskerne :( men det bliver der lavet om på nu! De bliver sendt hjem med en rungende nederlag når de gæster BLUE WATER KEDELEN!


Næste gang I møder SønderjyskE på BWA er engang til maj.

Edit: Njet! Men der møder I dem også. Haha til mig selv.
Midtjylland!
Nah, men du kom dælme tæt på! Et kvalificeret gæt!

D. 29.... september.
Dejligt mål!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
D. 29.... september.


Ha. Jeg kunne have svoret, at I havde spillet mod dem allerede. Jeg beklager!

Nå, men det er da i hvert fald i Slagelse, det foregår nu. Og det går jo godt.
Midtjylland!
Endnu et dejligt mål!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Annonce