Vi har desværre altid haft det svært mod Tyskerne :( men det bliver der lavet om på nu! De bliver sendt hjem med en rungende nederlag når de gæster BLUE WATER KEDELEN!
Næste gang I møder SønderjyskE på BWA er engang til maj.
Edit: Njet! Men der møder I dem også. Haha til mig selv.