Snak

Mere indhold efter annoncen
Endnu endnu et dejligt mål!

Den halvleg kunne da ikke være gået bedre! Perfekt taktik der er lagt.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Alle EfB mål er dejlige ;))
God tur: Det skriver jeg jo også...
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Vi takker i Midtjylland. Så er vores tv-penge hjemme.
Midtjylland!
Fantastisk at vi kan andet end at spille omstillingsbold. "Ankersens" holder højt niveau med meget sikker og hurtig boldomgang og super nærkampsstyrke. Eneste skønhedspletter er Sjællændernes albuer. PERFEKT med et billigt mål til 0-3.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Åh, når selv sådan en kan gå ind må det blive en god aften!! Please drenge, fald nu ikke sammen som tøser efter pausen
[i]For meget succes til det her sted[/i]
Kør den nu sikkert hjem drenge, hold det mål rent!
Jeg er fuldstændig ovenud begejstret for den måde de spiller den kamp. Stille og roligt holder de bolden i egne rækker. Frem og tilbage og frem igen og måske ned til Ronnow hvis det er nødvendigt og så forfra igen.

Det er nærmest genialt mod FCV, der lever af mange dueller og fysisk spil. Det får de jo slet ikke lov til, når vi spiller på den måde. Desuden bruger vi ikke vildt mange kræfter.

Det er tæt på at være genialt!

Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Jakob og Peter Ankersen må stå højt på FCKs ønskeliste. Jeg har også argumenteret for, at når EfB har indløst den frikøbsklausul, de har på Mushaga Bakenga, da køber vi ham et år efter for 15+ mio. kr. I har det hele kørende for jer - spillet, scoutingen, set-up´et og forretningen. Fedt.
Lasse Mielsen sendte den videre med armen lige foran hovedet på Rønnow.
Annonce