Snak

Mere indhold efter annoncen
Jba gør det rigtig godt. Super vi fik ham istedet for Høgh. Ærgerligt at van Buren ikke får scoret... Men anden plads Juhuu
Jeg skal bare slutte over efb-boldtossen i Onstad-cuppen :-)
Uhyggeligt dejligt at høre københavnersnuden per frimann kalde esbjerg det nok bedste hold i danmark ....
Alta Tensione: Twitter...ja, EfB har lige sat Bergvold ind. Ikke meget live over det.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Edit: Nogen af jer der følger EFB på twitter? Er deres ´liveupdates´ også håbløst bagud ved jer?


Niksen. Det er håbløst.

Kæft, den var vigtig. Vi fik sat en prop i skibet. Langt bedre end forventet efter en svær kamp nede i Belgien. FCV er jo også et særdeles stærkt hold - rent fysisk. Vigtigt, at få lukket lortet i 1 halvleg.
Enig med Dr. Hansen.. Med tanke på hvordan Suppen efterhånden udvikler sig kan en sejr på denne måde kun hyldes.. Synes det andet tangerer lidt jeg-vil-kneppe-en-flue. Desuden var Askou fandens sikker og var den direkte årsag til at Davidson ikke kostede mere end højst nødvendigt
[i]For meget succes til det her sted[/i]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi ligger nummer 2 gutter :D VIGTIGT! Smukt spil idag :D
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
udgået
Efb, Standard Liège, Werder Bremen, Spurs, FC Metz Landshold: België/Belgique/Belgien
@Bode
Jeg vil foreslå dig at vente med at poste dit bud til efter der er kommet en statusopdatering for denne runde, ellers er det ikke sikkert det bliver talt, Havgus har rigeligt sider at gennemse uden der behøves at tages mere med.


Nu jeg er ved emnet, det har da tidligere været oppe at køre Onstad-cuppen i en seperat tråd, hvorfor var det det blev holdt her... i stedet for der bare kom en statusopdatering, her, efter hver runde, der mindede om tråden?
Alle de spillere der kan spares, skal spares på Aalborg Chang. Ser gerne en start-11 der ser således ud:

Rønnow
Ryan - Lucena - Drobo - J. Knudsen

Ismandens søn - Jeppe Andersen - Bergvold - Jesper Rasmussen

Fellah - Bakenga/Van Buren

Sindssygt vigtig sejr idag, og de næste 2 kampe bliver rigtig vigtige. Jeg tror 4 point er nok til at holde 2. pladsen, og det er altså betydeligt flere TV-penge end en 6.-8. plads. Med den trup vi har i år, bør målsætningen være at kvalificere os til Europa gennem ligaen. Hvis resultaterne fortsætter i Europa, kan det være vi er seedet til næste år, og kan få en nogenlunde lodtrækning, og så er et gruppespil ligepludselig inden for rækkevidde. Nej, hvor ser det godt ud og er superspændende det der sker i klubben for tiden!
[i]Was speaking to this 13 year old girl on facebook when she said to me \"I am an undercover cop\" I thought wow... a job like that at her age! [/i]
Jeg synes det er forkert at Fellah først kommer ind med 5 minutter tilbage, og så stop dog det tidsudtrækning, det er til at brække sig over. Men alt i alt, en rigtig god kamp :)
Annonce