Redigeretman 23. sep 2013
Alle de spillere der kan spares, skal spares på Aalborg Chang. Ser gerne en start-11 der ser således ud:
Rønnow
Ryan - Lucena - Drobo - J. Knudsen
Ismandens søn - Jeppe Andersen - Bergvold - Jesper Rasmussen
Fellah - Bakenga/Van Buren
Sindssygt vigtig sejr idag, og de næste 2 kampe bliver rigtig vigtige. Jeg tror 4 point er nok til at holde 2. pladsen, og det er altså betydeligt flere TV-penge end en 6.-8. plads. Med den trup vi har i år, bør målsætningen være at kvalificere os til Europa gennem ligaen. Hvis resultaterne fortsætter i Europa, kan det være vi er seedet til næste år, og kan få en nogenlunde lodtrækning, og så er et gruppespil ligepludselig inden for rækkevidde. Nej, hvor ser det godt ud og er superspændende det der sker i klubben for tiden!
[i]Was speaking to this 13 year old girl on facebook when she said to me \"I am an undercover cop\" I thought wow... a job like that at her age! [/i]