"hvordan du synes det er nemmest, og så må man bare rette sig ind, eller gøre det selv"
Det tror jeg, er gået op for deltagerne.. ;-)
Men er der stemning for at Du, Pell84 vil oprette en tråd i bold...her i snak..og være spilstyrer der..med det iøvrigt gode forslag som du nævnte tidligere..Så for min skyld ingen alarm..tværtimod.
Edit: Hvilken af Ankersen brøderne foretrak JV ? Finte.
Det tror jeg, er gået op for deltagerne.. ;-)
Men er der stemning for at Du, Pell84 vil oprette en tråd i bold...her i snak..og være spilstyrer der..med det iøvrigt gode forslag som du nævnte tidligere..Så for min skyld ingen alarm..tværtimod.
Edit: Hvilken af Ankersen brøderne foretrak JV ? Finte.
EfB.