Sir C: Som sædvanligt er dit sprogbrug, og din aggresive tilgang til en debat, til at åbne op og skide i.
Jeg spørger stille og roligt, hvad Jess Thoru sagde. Det har dog en vis betydning, når man skal vurdere, om der var noget grundlag for en pressemeddelelse fra EfB på det grundlag.
Men, siden du nu ikke er i stand til at fortælle det, så har jeg fundet det til dig. Sjovt nok er det så her fra Bold.dk:
Esbjerg-træner Jess Thorup respekterer Olsens valg, men savner EfB-spillere.
- Det er ikke det, jeg synes, ligalandsholdet normalt er brugt til, men det er selvfølgelig 100 procent Morten Olsens beslutning. Jeg havde bare håbet på, at der var kommet et par Esbjerg-spillere med, siger Thorup til BT og nævner Peter og Jakob Ankersen samt Martin Braithwaite som muligheder. http://www.bold.dk/nyt/T…-valg-OlsenDer er absolut intet i den udtalelse, der bør afføde nogen som helst reaktion fra EfB.
Er det død og pine meningen at der skal være pøbelstemning i denne tråd?
Det sjove er så, at pøbelstemningen gerne kommer når du er på banen! I de perioder, hvor du holder dig væk, er der absolut ingen problemer i denne tråd. Når du er her, så kommer problemerne også...