Pressemeddelelsen er helt hen i vejret, og synes faktisk også at en intern sag ville have været overkill. Så kontroversiel er den udtalelse sgu heller ikke, og hvis MO ikke udtager de spillere han er overbevist om er de bedste uanset udtalelser (der er selvfølgelig en grænse) så er han ikke den rigtige landstræner. Generelt synes jeg ikke spillere skal sige ´Jeg fortjener at komme på landsholdet, bla bla´, men det er sgu ikke noget klubben skal blande sig i. En pressemeddelse fra børsnoteret virksomhed på den baggrund? Come on, Søren Poulsen..
Kigger man på det Jakob siger, mener jeg i øvrigt at han har ret. Hvor mange minutter havde Falk haft siden han lige pludselig skulle starte inde i en VM-kvalifikationskamp? Jeg mener Kusk, Nicolaj Jørgensen og Jakob Ankersen alle burde have stået foran ham i køen.
Kigger man på det Jakob siger, mener jeg i øvrigt at han har ret. Hvor mange minutter havde Falk haft siden han lige pludselig skulle starte inde i en VM-kvalifikationskamp? Jeg mener Kusk, Nicolaj Jørgensen og Jakob Ankersen alle burde have stået foran ham i køen.
[i]Was speaking to this 13 year old girl on facebook when she said to me \"I am an undercover cop\" I thought wow... a job like that at her age! [/i]