Piratfisk, ja det har jeg værktøjerne til, jeg har trods alt flere ansatte end der er i EfB og har større overskud.
Imponerende!
Jo det gik egentlig ret godt.
Arh, hva? Du skiftede da mening undervejs, men du startede trods alt på 7.5 til 10 millioner. :-)
Jeg savner stadig en forklaring på hvorfor det er en god ide at hænge en ansat ud offentlig
Hænge en ansat ud? Jakob får da mulighed for, at forklare sig efter en uheldig artikel på BT´s hjemmeside. S.P slutter af med, at konkludere, at Jakob´s udtalelse var "lidt for frisk".
Jeg tror da også, at de gør det for at få ro omkring Ankersen - beskytte ham lidt. Fornuftigt arbejde af ledelsen.
Who knows? Måske Jakob selv var ked af, at hans udtalelser havde ført til artikler som den føromtalte på BT´s hjemmeside.